  • 1. Data: 2011-07-13 10:55:36
    Temat: Chyba przełom - drogowcy zaczynają odpowiadać za swoje błędy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    66,Wypadek_w_Woli_Zambrowskiej__Byly_bledy_w_konstru
    kcji.html

    "Oczyszczalnia przydomowa wybudowana niezgodnie z prawem, a także błędy
    konstrukcyjne drogi i pobocza - to, zdaniem biegłych, przyczyny katastrofy
    drogowej, która miała miejsce w lutym w Woli Zambrowskiej. Zginęło wówczas
    sześciu młodych mężczyzn"

    Obstawiam, że przy dużym procencie wypadków dałoby się znaleźć zaniedbania
    tej bandy skorumpowanych leni, której jedynie co dobrze wychodzi to
    stawianie się w kasie na koniec miesiąca.
    I tędy droga - im częściej bekną za swoje zaniedbania, tym mniej chętnie
    będą przyklepywać buble.

  • 2. Data: 2011-07-13 20:34:10
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    wiadomości news:ivjmi8$nmq$1@news.onet.pl...
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,99362
    66,Wypadek_w_Woli_Zambrowskiej__Byly_bledy_w_konstru
    kcji.html

    Mam szczerą nadzieję, że rodziny wstąpią na drogę sądową i po ich wygranej
    będzie przełom. Na szczęscie do Strasburg nie jest daleko i powinna się bez
    problemu znaleźć kancelaria, która poprowadzi sprawę za % od wygranej.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2011-07-13 20:50:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-13 20:34, kamil/Endurorider.pl pisze:
> [...]
    kcji.html

    > Mam szczerą nadzieję, że rodziny wstąpią na drogę sądową i po ich

    Znaczy jaki przełom? W jezdni, frank spadnie, czy jak? Może ropę
    naftową w Polsce znajdą?

    > Na szczęscie do Strasburg nie jest daleko i
    > powinna się bez problemu znaleźć kancelaria, która poprowadzi sprawę za
    > % od wygranej.

    Czytałeś ten materiał i znasz prawo unijne? Zdaje się, że nie
    zaznajomiłeś się z żadną z tych pozycji, ale trzeba było pokrzyczeć
    dla zasady...

  • 4. Data: 2011-07-13 20:54:09
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Znaczy jaki przełom? W jezdni, frank spadnie, czy jak? Może ropę
    > naftową w Polsce znajdą?

    Nie, D124 będzie znowu dostępna dla wszystkich.

    > Czytałeś ten materiał i znasz prawo unijne? Zdaje się, że nie
    > zaznajomiłeś się z żadną z tych pozycji, ale trzeba było pokrzyczeć
    > dla zasady...

    Widzę, że jesteś coraz bardziej czujny. Kiedyś pojawiałeś sie wyłącznie przy
    kombinacji "dziadek"+"zdarzenie drogowe" a teraz reagujesz również na słowo
    Strasburg.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 5. Data: 2011-07-13 20:57:42
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-13 20:54, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > Nie, D124 będzie znowu dostępna dla wszystkich.

    A, to ten przełom? Ciekawe, może mi się do "Borewicza" przyda...

    > Widzę, że jesteś coraz bardziej czujny. Kiedyś pojawiałeś sie wyłącznie
    > przy kombinacji "dziadek"+"zdarzenie drogowe"

    Nieprawda, przez niektórych zwyczajnie kłamstwem zwana.

    > a teraz reagujesz również na słowo Strasburg.

    Nadal się nie popisałeś znajomością tego artykułu oraz prawa
    unijnego...

  • 6. Data: 2011-07-13 21:18:23
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > A, to ten przełom? Ciekawe, może mi się do "Borewicza" przyda...

    No, będzie jak za dawnych lat.

    > Nieprawda, przez niektórych zwyczajnie kłamstwem zwana.

    Nie pozostaje mi nic innego jak zagaić klasycznym "udowodnij!".

    > Nadal się nie popisałeś znajomością tego artykułu oraz prawa
    > unijnego...

    Gdzież bym śmiał przed szereg wychodzić.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 7. Data: 2011-07-13 21:25:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-13 21:18, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > No, będzie jak za dawnych lat.

    Nie, nie będzie. Najwyżej ułatwienie w zakresie utrzymania
    zgodności z oryginałem.

    > Nie pozostaje mi nic innego jak zagaić klasycznym "udowodnij!".

    Nie muszę - prezentujesz kłamliwe teorie to bierz za to
    odpowiedzialność.

    Zresztą jak napisałeś:
    <cite>
    Widzę, że jesteś coraz bardziej czujny. Kiedyś pojawiałeś sie wyłącznie
    przy kombinacji "dziadek"+"zdarzenie drogowe"
    </cite>

    Jeżeli już, to "udowodnij" leży po Twojej stronie, a i tak tej
    kłamliwej teorii nie będziesz w stanie udowodnić.

    > Gdzież bym śmiał przed szereg wychodzić.

    Nie przed szereg, a czytać i się uczyć. Wtedy być może będziesz
    wiedział co napisano w artykule i jak wygląda ewentualna droga do
    Strasburga...

  • 8. Data: 2011-07-13 21:30:06
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > Nie, nie będzie. Najwyżej ułatwienie w zakresie utrzymania
    > zgodności z oryginałem.

    Pasujecie do siebie idealnie.

> [...]
    >
    > Jeżeli już, to "udowodnij" leży po Twojej stronie, a i tak tej
    > kłamliwej teorii nie będziesz w stanie udowodnić.

    Czytam pms od dawna i wystarczająco dokładnie w związku z czym nadal
    podtrzymuje, że główny obszar twoje aktywności leży w obrębie terminów,
    które podałem wczesniej.

    > Nie przed szereg, a czytać i się uczyć. Wtedy być może będziesz
    > wiedział co napisano w artykule i jak wygląda ewentualna droga do
    > Strasburga...

    W futrzastym świecie sprawa jest do wygrania w PL prawda.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 9. Data: 2011-07-13 21:38:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-13 21:30, kamil/Endurorider.pl pisze:

    > Pasujecie do siebie idealnie.

    ????

    > Czytam pms od dawna i wystarczająco dokładnie w związku z czym nadal
    > podtrzymuje, że główny obszar twoje aktywności leży w obrębie terminów,
    > które podałem wczesniej.

    Wynika z powyższego, że wolisz iść w zaparte, niż pogodzić się z
    rzeczywistością. Ale co mi tam - broń swoich tez swoimi kłamstwami,
    brakiem umiejętności czytania ze zrozumieniem itd. W sumie to nie mój
    problem.

    > W futrzastym świecie sprawa jest do wygrania w PL prawda.

    Będzie problem, ponieważ będziesz musiał powyższe zdanie przetłumaczyć
    ze swojego na polski...

  • 10. Data: 2011-07-13 21:46:08
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-13 20:50, Artur Maśląg pisze:

    > Znaczy jaki przełom? W jezdni, frank spadnie,
    > czy jak? Może ropę
    > naftową w Polsce znajdą?

    Ropę naftową znalazł w Polsce niejaki
    Łukasiewicz, już w XIX wieku. Wiedziałeś o tym
    maślaku?

    JK