  • 1. Data: 2011-07-13 11:03:39
    Temat: A jednak się da...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello,

    A jednak się da czasem udowodnić, że przyczyną wypadku był stan drogi
    a nie "niedostosowanie prędkości do warunkw":

    66,Wypadek_w_Woli_Zambrowskiej__Byly_bledy_w_konstru
    kcji.html

    Szkoda tylko, że 6 osób musiało zginąć :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 2. Data: 2011-07-13 11:09:53
    Temat: Re: A jednak się da...
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,99362
    66,Wypadek_w_Woli_Zambrowskiej__Byly_bledy_w_konstru
    kcji.html
    > Szkoda tylko, że 6 osób musiało zginąć :(

    Najgorzej, że całkiem dużo mamy takich odcinków w PL :(

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2011-07-13 12:11:13
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-13, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
> [...]
    >
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,99362
    66,Wypadek_w_Woli_Zambrowskiej__Byly_bledy_w_konstru

    Dobrze to będzie jak osoby odpowiedzialne zostaną ukarane. I mam na
    myśli osobistą odpowiedzialność, a nie odszkodowanie wypłacone z kasy
    firmy.

    > Szkoda tylko, że 6 osób musiało zginąć :(

    Ano niestety.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 4. Data: 2011-07-13 12:42:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > A jednak się da czasem udowodnić, że przyczyną wypadku był stan drogi a
    > nie "niedostosowanie prędkości do warunkw":

    No jak to... przecież kierowca, jadąc przez Polskę, powinien przewidzieć
    możliwość pojawienia się szamba na drodze, bo pojawić może się tu
    wszystko -- jak pokazuje praktyka -- łącznie z przenośnym kiblem. A co,
    gdyby zamiast zamarzniętego szamba, na drodze pojawiło się dziecko? Albo
    cała gromadka?

  • 5. Data: 2011-07-13 13:19:57
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "to"

> [...]
    > co,
    > gdyby zamiast zamarzniętego szamba, na drodze pojawiło się dziecko?

    Matka siedzi z tyłu?

  • 6. Data: 2011-07-13 13:41:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

> [...]
    66,Wypadek_w_Woli_Zambrowskiej__Byly_bledy_w_konstru
    kcji.html

    > Szkoda tylko, że 6 osób musiało zginąć :(

    Jak piszę, powoli wszystko idzie ku lepszemu. Nie wiem czy pamiętacie
    historię z wpadającymi w poślizg samochodami w tunelu w DC. Przesączała
    się woda przez ściany i pięknie zamarzała na jezdni. Sytuacja była
    zgłaszana wielokrotnie, w końcu doszło do wypadku. Przyjechała policja
    i co? Ano chciała powystawiać wszystkim mandaty za jazdę z prędkością
    niedostosowaną do warunków. Teraz dodatkowo weszła ustawa o
    odpowiedzialności urzędników za wydawane decyzje (w tym zaniechanie).

  • 7. Data: 2011-07-13 13:55:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Przemysław Czaja

    > Matka siedzi z tyłu?

    Skąd mam wiedzieć, zapytaj.

  • 8. Data: 2011-07-13 15:26:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 13 Jul 2011 13:41:39 +0200, w <ivk09j$kbp$1@inews.gazeta.pl>, Artur Maśląg
    <f...@p...com> napisał(-a):

    > Jak piszę, powoli wszystko idzie ku lepszemu.

    6 ludzi zginęło przez rażące zaniedbania, a wszystko idzie ku lepszemu?

    Aha...

  • 9. Data: 2011-07-13 15:28:05
    Temat: Re: A jednak sie da...
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message

    > Skad mam wiedziec, zapytaj.

    ROTFL!!!

    --
    Axel

  • 10. Data: 2011-07-13 15:39:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-13 15:26, r...@k...pl pisze:

    > 6 ludzi zginęło przez rażące zaniedbania, a wszystko idzie ku lepszemu?
    >
    > Aha...

    Może przeczytaj najpierw przytoczony materiał, pomyśl, to może
    będziesz w stanie napisać coś mądrzejszego niż głupawy komentarz...