  • 1. Data: 2011-01-07 07:53:49
    Temat: Chyba wypowiedz hibernatusa.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    > a gdzie dziś w sposób uzasadniony mają rację bytu klisze, tografia
    > analogowa? Pomijam tych, którzy z sentymentu czy wyboru wciąż używają
    > czy to tradycyjnych lustrzanek czy jakiś małp.

    Wszędzie tam, gdzie potrzebujesz wysokiej jakości.

    ___________ (R)
    _______/ /_ gg: 3524356

    -------------------
    To nie wypowiedz z przed wielu lat ale kilku dni - na grupie foto nie
    cyfrowej.
    Nawet kon by sie usmail.

    Zygmunt Dariusz

  • 2. Data: 2011-01-07 08:12:41
    Temat: Re: Chyba wypowiedz hibernatusa.
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > To nie wypowiedz z przed wielu lat ale kilku dni - na grupie
    > foto nie cyfrowej. Nawet kon by sie usmail.

    No wez... nie starczy Ci bezsensownego flame'a na tamtej grupie?

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 3. Data: 2011-01-07 08:26:53
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 7, 3:12 am, "Vituniu" <v...@p...fm> wrote:

    > No wez... nie starczy Ci bezsensownego flame'a na tamtej grupie?

    Wlasnie dlatego, ze zrobilo sie tam bezsensownie, to moze tutaj
    podyskutuje sie madrzej.

    Zygmunt Dariusz

  • 4. Data: 2011-01-07 08:43:06
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Zygmunt Dariusz:

    > To nie wypowiedz z przed wielu lat ale kilku dni - na grupie foto nie
    > cyfrowej.
    > Nawet kon by sie usmail.

    Przecież to tylko Płaszczyca, zignoruj tego frustrata.

  • 5. Data: 2011-01-07 08:45:54
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Wlasnie dlatego, ze zrobilo sie tam bezsensownie,
    > to moze tutaj podyskutuje sie madrzej.

    I wlasnie dla tego zaczales dyskusje od prowokacji? ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu

  • 6. Data: 2011-01-07 08:54:11
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 7, 3:43 am, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
    > Rzecze Zygmunt Dariusz:

    > Przecież to tylko Płaszczyca, zignoruj tego frustrata.

    Nie chodzi mi o niego, ale podyskutowanie na ten temat.
    W sumie on sie tam wyglupil tylko z ta jedna wypowiedzia, ale trafili
    sie tam tacy, ktozy chyba rozum zatracili, gdy napisalem, ze jest
    zupelnie odwrotnie.
    Przypuszczalnie, w tym wypadku zareagowal tak jak Jewula, bo chyba
    chcial bronic swego zrodla umozliwiajacego zarabianie.

    Zygmunt Dariusz

  • 7. Data: 2011-01-07 08:57:14
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 7, 3:45 am, "Vituniu" <v...@p...fm> wrote:

    > I wlasnie dla tego zaczales dyskusje od prowokacji? ;)

    Sprowokowana dyskusja jest najlepsza, bo wiecej ludzi chce cos napisac
    - byle tylko nie zaczynali ublizac a pisali na temat.

    veri

  • 8. Data: 2011-01-07 09:02:10
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Zygmunt Dariusz napisał(a):

    > Nie chodzi mi o niego, ale podyskutowanie na ten temat.

    Nie znalazłeś zrozumienia na analogowej, to próbujesz na cyfrowej?
    Kogo chcesz tutaj przekonywać, że "cyfra żondzi"?

    Czy może jednak szukasz potwierdzenia tezy, której sam nie jesteś pewny?

    Pozdrawiam,
    --
    Mirek

  • 9. Data: 2011-01-07 09:09:59
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 7 Sty, 08:53, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:

    > Wszędzie tam, gdzie potrzebujesz wysokiej jakości.
    >
    >      ___________ (R)
    >     /_  _______    Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    >   ___/ /_  ___    Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    >  _______/ /_     gg: 3524356
    >
    > -------------------
    > To nie wypowiedz z przed wielu lat ale kilku dni - na grupie foto nie
    > cyfrowej.
    > Nawet kon by sie usmail.
    >
    > Zygmunt Dariusz

    Jest w tym twierdzeniu (Wszędzie tam, gdzie potrzebujesz wysokiej
    jakości) ziarno prawdy.
    Mam średni format i nawet po zeskanowaniu kliszy plaszczakiem typu
    Epson 4990 cyfra APS-C nie podskoczy i FF w zasadzie też, w
    szczególności gdy zależy nam na fotografii B&W.

  • 10. Data: 2011-01-07 09:12:57
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 7, 4:02 am, John Smith <u...@e...net> wrote:

    > Nie znalazłeś zrozumienia na analogowej, to próbujesz na cyfrowej?
    > Kogo chcesz tutaj przekonywać, że "cyfra żondzi"?
    >
    > Czy może jednak szukasz potwierdzenia tezy, której sam nie jesteś pewny?

    Jestem pewien tego, co juz w tym watku napisalem na temat "cyfry" i
    tego co tam pisalem na jej temat.
    Ale ty chyba z tych co to wola przysrac osobiscie i nie pisac na
    temat, potem bedza pretensje, ze znow moja wina, bo ja sobie umie z
    takimi radzic.
    Wolalbym jednak zebys sie wypowiedzial na temat niz zaczynal jatrzyc.
    Przekonaj wiec mnie i moze innych, ze nie "zondzi" i bedzie git jak to
    zrobisz kulturalnie.

    Zygmunt Dariusz