  • 1. Data: 2011-04-26 18:51:56
    Temat: Ciekawy plastyk do XJ-oty
    Od: dur3x1k <p...@a...org>

    Hej,
    ostatnio migła mi na pewnej fotce owieweczka do jastrząba

    > http://tnij.org/xj-one

    Orientuje się ktoś, gdzie można nabyć takiego spryciora?

    Aaaa...na fotce jest wersja przed liftem, a ja potrzebuje do 2oo2r.

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2011-04-26 19:12:31
    Temat: Re: Ciekawy plastyk do XJ-oty
    Od: "Robert T." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dur3x1k" <p...@a...org> napisał w wiadomości
    > Hej,
    > ostatnio migła mi na pewnej fotce owieweczka do jastrząba

    > Orientuje się ktoś, gdzie można nabyć takiego spryciora?

    Moze sprobuj tutaj:
    http://www.plastbike.pl

    --
    Pozdr. Robert. T.
    ZR-7 00'

  • 3. Data: 2011-04-26 19:35:49
    Od: dur3x1k <p...@a...org>

    W dniu 2011-04-26 21:12, Robert T. pisze:
    > U?ytkownik "dur3x1k"<p...@a...org> napisa? w wiadomo?ci

    > Moze sprobuj tutaj:
    > http://www.plastbike.pl

    Niestety nie mają jeszcze gotowej oferty. Nie jest to element mi
    niezbędny, ale jeśli cena byłaby okazyjna, to czemu nie? :D Boje się
    trochę o jastrząba, co by mu woda sodowa nie uderzyła, przy tak
    gwałtownym przyroście klaty :-)

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 4. Data: 2011-04-26 20:18:02
    Od: dur3x1k <p...@a...org>

    W dniu 2011-04-26 21:35, dur3x1k pisze:

> [...]
    > niezbędny, ale jeśli cena byłaby okazyjna, to czemu nie? :D Boje się
    > trochę o jastrząba, co by mu woda sodowa nie uderzyła, przy tak

    Grzebłem troszke i znalazłem

    > http://www.fairings.net/index.php?pag=catalogo2&cat=
    1&marca=YAMAHA&modelo=XJ+600+DIVERSION++96-04

    Wycenili niepomalowany element na 210 eurogąbek. Szczerze ? - szału nie
    ma. Na poprzedniej fotce zdecydowanie lepiej się prezentowało.

    Podejrzewam, że za podobne pieniądze, jakiś mistrz ciekawszą by na
    drutach wystrugał :P

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 5. Data: 2011-04-26 21:41:24
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "dur3x1k"
    Szczerze ? - szału nie
    ma. Na poprzedniej fotce zdecydowanie lepiej się prezentowało.
    Podejrzewam, że za podobne pieniądze, jakiś mistrz ciekawszą by na
    drutach wystrugał :P

    Ja zastanawialbym sie nad tym jak taki kawal dodatkowego plastiku wplynie na
    bilans termiczny tego silnika. Zwlaszcza w ruchu miejskim
    No bo lun oliwa i wiatrem chlodzony jest...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 6. Data: 2011-04-27 06:50:38
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Orientuje się ktoś, gdzie można nabyć takiego spryciora?
    >
    > Aaaa...na fotce jest wersja przed liftem, a ja potrzebuje do
    > 2oo2r.

    http://www.yamahaxj.pl/forum/ poczytaj tutaj, widziałem że
    chłopaki zakładali u siebie i zdaje się że ktoś opisywał co, jak
    i gdzie.

    --

    morghul