  • 1. Data: 2011-04-26 14:41:57
    Temat: Cross Enduro Z Rejestracją HELP!!
    Od: noxtro19 <noxtro18@_NOSPAM_gmail.com>

    A więc witam wszystkich mam dylemat zabieram się za zakup motoru tak jak w
    temacie mój budżet to 9tyś zł ogólnie naczytałem się wszędzie wszystkiego
    i nie wiem nic z tego miałem zamiar kupić KTM 400 EXC ale opisują tak ze
    musiał bym mieć następne 9 tyś na ten sezon . A więc czy ktoś ma jakiś
    pomysł i moto które mnie nie zrujnuje odrazy dopiero zaczynam przygodę
    więc ... A koniecznie musi być z homologacją pozdrawiam i dzięki za odp.

  • 2. Data: 2011-04-26 14:56:30
    Temat: Re: Cross Enduro Z Rejestracją HELP!!
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-04-26 16:41, noxtro19 pisze:
    > A więc witam wszystkich mam dylemat zabieram się za zakup motoru tak jak
    > w temacie mój budżet to 9tyś zł ogólnie naczytałem się wszędzie
    > wszystkiego

    http://www.enduro-adventure.com/new/index.php?option
    =com_content&view=article&id=234:poradnik-jak-wybra-
    pierwszy-motocykl-enduro&catid=37:poradniki&Itemid=2
    34

    KJ

  • 3. Data: 2011-04-26 15:23:40
    Od: Norbi <n...@o...pl>

> [...]
    > ktoś ma jakiś pomysł i moto które mnie nie zrujnuje odrazy dopiero
    > zaczynam przygodę więc ... A koniecznie musi być z homologacją

    Kupic i sie nie zrujnowac na dziendobry
    DRZ 400 lub XR 400

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 4. Data: 2011-04-26 21:00:29
    Od: Vir <a...@o...pl>

> [...]
    > wszystkiego i nie wiem nic z tego miałem zamiar kupić KTM 400 EXC ale
    > opisują tak ze musiał bym mieć następne 9 tyś na ten sezon

    Czy na sikaczu jest jakiś FAQ, gdzie jest napisane że posty należy pisać
    bez interpunkcji??? Ten post to klasyka gatunku.

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka, średnia srebrna cebulka i mała czarna japonka

  • 5. Data: 2011-04-27 05:22:56
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    A więc czy ktoś ma jakiś
    > pomysł i moto które mnie nie zrujnuje odrazy dopiero zaczynam przygodę
    > więc ... A koniecznie musi być z homologacją pozdrawiam i dzięki za odp.

    DRZ

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 6. Data: 2011-04-27 06:03:56
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Vir pisze:

    > Czy na sikaczu jest jakiś FAQ, gdzie jest napisane że posty należy pisać
    > bez interpunkcji??? Ten post to klasyka gatunku.

    brak podstawowego filtra IQ jakim jest umiejetnosc skonfigurowania
    czytnika news. Przy tym poziomie nikt FAQ ani nie przeczyta ani tym
    bardziej nie zrozumie.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 7. Data: 2011-04-27 09:09:44
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Przy tym poziomie nikt FAQ ani nie przeczyta ani tym
    > bardziej nie zrozumie.

    Widzę Arni trzymasz się w swojej szczytowej formie, czyli pełne tępej
    nienawiści posty centralnie nie na temat;) Skup się lepiej na kolejnych
    próbach odpalenia tego czemu nadałeś imię Jaszczomb zamiast robić puste
    przebiegi na łączach.

  • 8. Data: 2011-04-27 13:35:01
    Od: "Andrzej Salamon" <a...@o...pl>

    Użytkownik "noxtro19" <noxtro18@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
> [...]
    > pomysł i moto które mnie nie zrujnuje odrazy dopiero zaczynam przygodę
    > więc ... A koniecznie musi być z homologacją pozdrawiam i dzięki za odp.

    Jak trafisz w miarę utrzymany egzemplarz to cię nie zrujnuje.
    Kupiłem EXC400 3 lata temu i nie dołożyłem ani złotówki oczywiście poza
    bieżącą eksploatacją (filtry, olej, opony, klocki).
    Polecam bardzo wdzięczna maszyna.
    Jak chcesz więcej info pisz na prv.

    Andrzej

    2001 EXC 400