  • 1. Data: 2016-10-30 21:49:11
    Temat: Cienkie goldpiny smd
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć,

    poszukuje cienkich goldpinów 100 mils takich jak te:

    https://8.allegroimg.com/original/01c4da/ba21a9a04e9
    2b0dec5f298ab3738

    ... ale jednoczesnie z mocowaniem SMD jak te:

    https://botland.com.pl/15258-large_default/goldpin-k
    atowy-wtyk-meski-2x20-raster-127mm.jpg

    Przejrzałem tu i tam po sklepach online i wychodzi że albo albo. Widział
    ktoś kiedys coś takiego w przyrodzie? W TME widze ZL301-40P ale diabli
    wiedzą czy zdjęcie nie oszukuje bo na oko mają przekroj kwadratowy.

  • 2. Data: 2016-10-30 23:00:02
    Temat: Re: Cienkie goldpiny smd
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

> [...]
    > ktoś kiedys coś takiego w przyrodzie? W TME widze ZL301-40P ale diabli
    > wiedzą czy zdjęcie nie oszukuje bo na oko mają przekroj kwadratowy.

    Nie pomogę, bo nie kojarzę nie tylko samych igiełek, ale nawet nie
    bardzo potrafię sobie wyobrazić rozsądnego procesu wytwarzania czegoś
    takiego. Tylko informuję, że dobrze podejrzewasz. ZL301 to "zwykłe"
    goldpiny, kwadratowe.

    Pozdrawiam

    DD

  • 3. Data: 2016-10-30 23:46:28
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 30 października 2016 21:49:55 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:
> [...]
    > ktoś kiedys coś takiego w przyrodzie? W TME widze ZL301-40P ale diabli
    > wiedzą czy zdjęcie nie oszukuje bo na oko mają przekroj kwadratowy.

    Piszą wyraźnie, że montaż SMT. A że na magazynie mają 0, to inna sprawa.