  • 1. Data: 2004-03-05 15:39:16
    Temat: Cisco FAQ PL
    Od: Łukasz Bromirski <w...@w...goes>

    Witam,

    Wrzuciłem właśnie pierwszą "publiczną" wersję Cisco FAQ PL na swoją
    stronę. FAQ jest ona owocem pracy (na razie) trzech osób - mam
    nadzieję, że znajdą się również inni ludzie chętni do współpracy i
    podzielenia swoją wiedzą z rzeszą ludzi tego sprzętu używających.

    Dokument w trzech formatach (PDF/TXT/HTML) znajduje się pod tym
    adresem:

    http://lukasz.bromirski.net/docs/projects.html

    Będziemy oczywiście wdzięczni za wszelkie konstruktywne sugestie,
    opisy rozwiązań problemów z którymi sami się spotkaliście, oraz
    ewentualne bezlitosne wytykanie błędów (jeśli takowe ktoś by znalazł).

    Do czasu stworzenia listy pocztowej dotyczącej FAQa, wszelkie prośby,
    sugestie itp. proszę słać na mój adres z jakimś dopiskiem w temacie.

    --
    Łukasz Bromirski lbromirski:mr0vka,eu,org

  • 2. Data: 2004-03-05 16:05:41
    Temat: Re: Cisco FAQ PL
    Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc>

    Dnia Fri, 05 Mar 2004 16:39:16 +0100
    Łukasz Bromirski <w...@w...goes> naskrobał(a):

> [...]
    > podzielenia swoją wiedzą z rzeszą ludzi tego sprzętu używających.
    >
    > Dokument w trzech formatach (PDF/TXT/HTML) znajduje się pod tym

    potezny dokument - jakos pozniej dodam do faq :-)

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq

  • 3. Data: 2004-03-05 17:21:09
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    In pl.internet.polip Łukasz Bromirski <w...@w...goes> wrote:
    > Wrzuciłem właśnie pierwszą "publiczną" wersję Cisco FAQ PL

    To nie jest problem polskiego internetu, naprawdę. Zostawcie
    to na pl.comp.networking. Tylko.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 4. Data: 2004-03-05 19:29:37
    Od: Marek Kutyla <m...@n...com.pl>

    Tego oto dnia 2004-03-05 17:05, Niejaki/a Sierp bedac w stanie euforii
    nagryzmolil/a co nastepuje:

    > potezny dokument - jakos pozniej dodam do faq :-)

    jakbys zapomnial to ja Ci przypomne ;-)
    BTW kawal niezlej roboty goscie odwalili

    --
    3M-cie sie czego chcecie !
    Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking: http://sierp.net/faq

  • 5. Data: 2004-03-06 12:22:25
    Od: "pbanasik" <p...@p...onet.pl>

    Gratulacje... kawał dobrej roboty!