  • 1. Data: 2004-03-05 16:01:59
    Temat: gry internetowe
    Od: "Magda" <m...@p...onet.pl>

    cześć,ja z takim zapytaniem czy zna może ktoś jakieś strony www z fajnymi
    grami,darmowymi,dostępnymi bezpośrednio po wejściu na stronę? Nie chodzi mi
    bynajmniej o gry pełne bijatyk,krwi, itp.-taka tematyka mnie nie
    interesuje.Chodzi mi o gry dające do myślenia, refleksji. Z góry dziękuję za
    odpowiedzi(jeśli będą). Z poważaniem-Magda.

  • 2. Data: 2004-03-05 16:34:33
    Temat: Re: gry internetowe
    Od: LEC <s...@e...com.pl>

    Magda píśe v diskusním príspevku:

> [...]
    >interesuje.Chodzi mi o gry dające do myślenia, refleksji. Z góry dziękuję za
    >odpowiedzi(jeśli będą). Z poważaniem-Magda.

    NTG ? -> pl.rec.gry.komputerowe

    --
    LEC
    "God, Root - What's the difference ?"

  • 3. Data: 2004-03-08 02:57:25
    Od: "tornek" <t...@p...onet.pl>

    > NTG ? -> pl.rec.gry.komputerowe

    hmm na pl.rec.gry.komputerowe 90% listów jest o hardware :)

    co do gier to hmm jeśli multiplayer to moze jakis www.kurnik.pl są gry
    karciane i inne na przykład mutacja scrabble, szachy itd.

    jezli jakieś inne ciekawe rzeczy wymagające myslenia to mozna poszukać w
    www.google.com pod haslem: zagadki logiczne

  • 4. Data: 2004-03-08 06:34:43
    Od: "Kocureq" <a...@...stopce.pl>

    W artykule news:05cd.0000130a.4048a477@newsgate.onet.pl,
    niejaki(a): Magda z adresu <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > cześć,ja z takim zapytaniem czy zna może ktoś jakieś strony www z
    > fajnymi grami,darmowymi,dostępnymi bezpośrednio po wejściu na stronę?

    "Crimson room"
    http://www.datacraft.co.jp/takagism/index_e.html

    "The mystery of time and space"
    http://server-admin.pwp.blueyonder.co.uk/motas/myste