  • 1. Data: 2012-03-21 22:39:16
    Temat: Citroen C2, gdzie naprawić soft nawigacji ?
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Radio RT3-N3-02 Magneti Marelli

    Popsuło się... tz. generalnie działa z 80% rzeczy ale...

    -nie wysuwa płyt (i jest to błąd software)
    -część funkcji nie działa
    -nie czyta płyt z aktualizację - generalnie chodzi
    o to żeby wrzucić płytę English lub Polski

    W skrócie trzeba flasha nowego wgrać, bo się tego
    z CD chyba nie zrobi, generalnie użytkowo działa wszystko
    tylko nie w tym języku (włoski), mowę rozpoznaje itp..

    Gdzie to naprawiają w okolicach Krakowa ?

  • 2. Data: 2012-03-22 02:42:28
    Temat: Re: Citroen C2, gdzie naprawić soft nawigacji ?
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-03-21 22:39, Michał wrote:
    > W skrócie trzeba flasha nowego wgrać, bo się tego
    > z CD chyba nie zrobi, generalnie użytkowo działa wszystko
    > tylko nie w tym języku (włoski), mowę rozpoznaje itp..
    >
    > Gdzie to naprawiają w okolicach Krakowa ?

    Jesteś pewien, że nie czyta? Może trzeba mu bardzo starą i wolną płytę
    nagrać? U mnie zadziałało dopiero jak wyszperałem starą nagrywarkę i
    czarną płytkę tdk.
    U Ciebie może być całkiem podobnie.

    --

    )\._.,--....,'``. fL
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. Dominik, gg:919564

  • 3. Data: 2012-03-22 21:29:15
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    dominik <u...@d...net.pl> napisał(a):

    > Jesteś pewien, że nie czyta? Może trzeba mu bardzo starą i wolną płytę
    > nagrać? U mnie zadziałało dopiero jak wyszperałem starą nagrywarkę i
    > czarną płytkę tdk.
    > U Ciebie może być całkiem podobnie.

    Za długo się tym nie bawiłem, bo wciągnęło płytkę i po ptakach
    (i jej nie czytało - normalna tłoczona mapa). Poszło do expertów
    (serwisu) co takich widzieli dużo i mówią ze soft poszedł - tylko
    oni nie naprawią.

    generalnie na przykład nie czyta CD (zmieniarka na 5), i nie czyta
    map, nie oddaje płyt z niektórych slotów - ale radio działa ok.

    btw. tam się daje zrobić update softu żeby mp3 dekodowało ?

    --
    a co do nie czytania płyt to mam w innym aucie problem
    nawigacja z safrane - ten 2 model nawigacji 96' nie czyta mi moich płytek

    Mam chyba starego TEAC CD-R x4 z ~1994 roku czy coś takiego nagrywarkę,
    na tym nagrywać ? cyz poprostu TDK, VERMATIM czy czarne ala PS2
    albo złote ;) ?

  • 4. Data: 2012-03-23 01:42:31
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2012-03-22 21:29, Michał wrote:
> [...]
    > (i jej nie czytało - normalna tłoczona mapa). Poszło do expertów
    > (serwisu) co takich widzieli dużo i mówią ze soft poszedł - tylko

    Jeśli zbadali i tak im wyszło to pewnie coś w tym jest, ale taki sam efekt
    jest też jak płyta nagrana chociażby za szybko. Jaką masz wersję czytnika
    tam?

    > generalnie na przykład nie czyta CD (zmieniarka na 5), i nie czyta
    > map, nie oddaje płyt z niektórych slotów - ale radio działa ok.
    >
    > btw. tam się daje zrobić update softu żeby mp3 dekodowało ?

    Nie da się, ale i po co? Płyty CD to przeżytek, niewygoda i masa
    problemów. O wiele lepiej kupić sobie transmiterek FM i podpiąć byle mp3,
    a potem wygodnie napakować ciekawą muzyką, a na wybojach nie będzie się
    jąkało.

> [...]
    > nawigacja z safrane - ten 2 model nawigacji 96' nie czyta mi moich płytek
    > nagrywanych na laptopie (dvd-rw) - które CD są na tyle dobre żeby

    Poszukaj może tych z czarnym spodem, czasem się jeszcze trafiają.
    Dodatkowo nagrywaj z minimalną prędkością, a i to programem, który Ci nie
    skłamie, że nagrywa 2x, kiedy napęd realnie potrafi min. 8x lub 16x.

    > Mam chyba starego TEAC CD-R x4 z ~1994 roku czy coś takiego nagrywarkę,
    > na tym nagrywać ? cyz poprostu TDK, VERMATIM czy czarne ala PS2
    > albo złote ;) ?

    Jak możesz podpiąć to pewnie będzie lepszy od nowoczesnych napędów.
    Dodatkowo płyty najlepiej te czarne lub złote, najgorzej te
    srebrno-zielonkawe, bo ich po krótkim czasie to nawet nowe napędy nie
    czytają. Do siebie nagrałem z 20 płyt z updatem i dopiero poszło, ale w
    dobrej połowie wina była też i w programie do nagrywania, który czegośtam
    specyficznego nie potrafił z obrazu płyty nagrać.

    --
    _ _ _a_a
    dominik, gg:919564 _ _ _{.`=`.}_ {/ ''\_

  • 5. Data: 2012-03-24 15:34:55
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    dominik <u...@d...net.pl> napisał(a):

> [...]
    > dobrej połowie wina była też i w programie do nagrywania, który czegośtam
    > specyficznego nie potrafił z obrazu płyty nagrać.

    Jutro pokombinuje w safrane (mam ISO).

    A co Citroena C2 skąd brać płytkę ISO ? i jak zrobić żeby updejtował ?

    i który program dobrze nagrywa ISO do auta- astro burn, nero , win7 ?