  • 1. Data: 2012-03-21 20:25:16
    Temat: napaść?
    Od: "Gabor" <G...@b...pl>

    Kolejna napaść na Straż Miejską za to że pilnuje bezpieczeństwa. Ciekawe kto
    za tym stoi i komu na tym zależy ...

    http://wyborcza.pl/1,75248,11388118,Fotoradar_podlac
    zony_do_gminnej_kasy.html

    Ga

  • 2. Data: 2012-03-22 02:13:20
    Temat: Re: napaść? Nie - ostrzeżenie.
    Od: "Mareczko" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Gabor" <G...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Kolejna napaść na Straż Miejską za to że pilnuje bezpieczeństwa. Ciekawe
> [...]

    To nie jest napaść.
    To jest ostrzeżenie dla kierowców, aby nie przekraczali prędkości.
    Stoi za tym rozsądek, a zależy tym którzy chcą, aby było mniej wypadków.

  • 3. Data: 2012-03-22 06:16:08
    Temat: Re: napaść?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Gabor wrote:
    > Kolejna napaść na Straż Miejską za to że pilnuje bezpieczeństwa.
    > Ciekawe kto za tym stoi i komu na tym zależy ...
    >
    > http://wyborcza.pl/1,75248,11388118,Fotoradar_podlac
    zony_do_gminnej_kasy.html

    zastanawiam sie czym to sie w sumei różni od działalności dawnych rycerzy
    bandytów, skubiocych na swoim terenie podróżnych.

  • 4. Data: 2012-03-22 08:40:53
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    W dniu 2012-03-22 02:13, Mareczko pisze:

> [...]
    > To jest ostrzeżenie dla kierowców, aby nie przekraczali prędkości.
    > Stoi za tym rozsądek, a zależy tym którzy chcą, aby było mniej wypadków.

    Że tak tej straży miejskiej nie przyszło do głowy, że jest odcinek z 50,
    a może należało by wystąpić z wnioskiem o zmianę prędkości na tym
    odcinku do 70. Bo nic nie piszą o wypadkach i zagrożeniu. Może więc na
    danym odcinku było by to wskazane?

    Ariusz

  • 5. Data: 2012-03-22 08:53:17
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 22.03.2012 08:40, Ariusz pisze:

> [...]
    > a może należało by wystąpić z wnioskiem o zmianę prędkości na tym
    > odcinku do 70. Bo nic nie piszą o wypadkach i zagrożeniu. Może więc na

    Jak nie piszą jak piszą, na samym końcu.
    Z tym że piszą że bezpieczeństwo, po całej akcji z fotoradarami, się nie
    poprawiło, a nawet nieco zwiększyła się liczba wypadków i kolizji!

  • 6. Data: 2012-03-22 08:55:31
    Temat: Odp: napaść? Nie - ostrzeżenie.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mareczko" <w...@c...pl> napisał w wiadomości grup

    > To jest ostrzeżenie dla kierowców, aby nie przekraczali prędkości.
    > Stoi za tym rozsądek, a zależy tym którzy chcą, aby było mniej wypadków.

    KAPELUSZ PLONK

  • 7. Data: 2012-03-22 08:57:29
    Temat: Odp: napaść?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    zony_do_gminnej_kasy.html

    > zastanawiam sie czym to sie w sumei różni od działalności dawnych rycerzy
    > bandytów, skubiocych na swoim terenie podróżnych.

    Niczym.
    Od zawsze twierdzę, że w przypadku tzw. "piratów drogowych" państwowa
    propaganda skutecznie zakłóciła wielu postrzeganie kto jest piratem, a kto
    ofiarą.
    Stosowny program w TVN powinien się nazywać "Z pirackiego pokładu".

  • 8. Data: 2012-03-22 10:28:33
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    zony_do_gminnej_kasy.html

    > zastanawiam sie czym to sie w sumei różni od działalności dawnych rycerzy
    > bandytów, skubiocych na swoim terenie podróżnych.

    Zbójcerze, Hegemon, Kapral, ...
    Przydałby nam się Kajko i Kokosz do obrony.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 9. Data: 2012-03-22 10:47:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości
    Gabor wrote:
    zony_do_gminnej_kasy.html
    >zastanawiam sie czym to sie w sumei różni od działalności dawnych
    >rycerzy bandytów, skubiocych na swoim terenie podróżnych.

    Albo bandytow, albo majacych prawo do pobierania myta.

    Tu masz w sumie sprawe jasna - mozesz, a nawet masz obowiazek jechac z
    przepisowa predkoscia, i wtedy nic nie placisz.

    To w ustawie powinno byc zapisane ze dopuszczalna predkosc na drodze
    krajowej jest 70 km/h, a tam gdzie zachodzi potrzeba ograniczenia
    znakiem, GD powinna budowac obwodnice :-)

    J.

  • 10. Data: 2012-03-22 10:56:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-03-22 10:47, J.F pisze:

    > Albo bandytow, albo majacych prawo do pobierania myta.

    :) Jednak nieprawidłowości trochę jest i bardzo dobrze, że są one
    systematycznie eliminowane. Gdzieś czytałem, że w zasadzie chyba
    całej straszy gdzieś tam postawiono zarzuty korupcyjne itd.

    > Tu masz w sumie sprawe jasna - mozesz, a nawet masz obowiazek jechac z
    > przepisowa predkoscia, i wtedy nic nie placisz.

    Niby prawda :)

    > To w ustawie powinno byc zapisane ze dopuszczalna predkosc na drodze
    > krajowej jest 70 km/h, a tam gdzie zachodzi potrzeba ograniczenia
    > znakiem, GD powinna budowac obwodnice :-)

    Zdaje się, że generalnie to tak jest, tylko drogi nam się od ręki nie
    zrobią.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.