  • 1. Data: 2011-08-07 19:13:01
    Temat: Citroen C3 1.4 identyfikacja problemu na zdjeciach
    Od: furi <u...@g...com>

    Witam
    Dolewajac plynu do spryskiwaczy w cytrynie 1.4 rodzicielki zauwazylem
    dziwna rzecz. Zdjecia ponizej:

    http://img836.imageshack.us/img836/6249/image0434o.j
    pg
    http://img717.imageshack.us/img717/6742/image0435.jp
    http://img651.imageshack.us/img651/8112/image0436.jp

    Caly ten element (zniszczona oslona przewodu, przewod i to aluminiowe
    "cos" do ktorego on wchodzi) jest wilgotne od oleju, jak silnik chodzi
    olej z tego nie kapie, dolewek oleju co troche nie trzeba robic, ale
    jednak jak sie tego dotknie na palcach pozostaje swierza oliwa.

    Mama ma za dwa dni jechac tym samochodem na drugi koniec Polski.

    Powiedzcie co to jest - jakis czujnik? Czy mozna zabiezpieczyc przewod
    przed przetarciem/urwaniem, olac problem z olejem i jechac? Czy tez
    nalezy to koniecznie wczesniej naprawic.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-08-07 20:09:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-08-07 19:13, furi pisze:
> [...]
    > przed przetarciem/urwaniem, olac problem z olejem i jechac? Czy tez
    > nalezy to koniecznie wczesniej naprawic.

    Trudno powiedzieć co to za cudo.
    Wygląda trochę na urwany przewód masowy silnika.

    To że jest brudne od oleju, to mniejszy problem niż to że wygląda to na
    coś urwanego.

    Jeżeli to faktycznie przewód masy, to należy to naprawić, bo w przypadku
    pecha takie coś grozi nawet pożarem.

  • 3. Data: 2011-08-07 23:39:38
    Od: furi <u...@g...com>

    On 07/08/2011 19:09, Tomasz Pyra wrote:

> [...]
    > coś urwanego.
    >
    > Jeżeli to faktycznie przewód masy, to należy to naprawić, bo w przypadku

    Przewod masy? on jest chyba grubszy niz kabalek o ktory sie rozchodzi.
    Bardziej martwi mnie ten olej, nigdzie na okolo go nie ma, wyglada jakby
    pod ta aluminowa "otoczka" bylo cos co jest wkrecone w blok silnika i z
    tego miejsca sie on saczy.
    Przewod latwo zabezpieczyc przed przetarciem/przerwaniem ale jesli na
    przyklad prowadzi on do czujnika cisnienia/temperatury oleju i to
    calkowicie pusci mama stanie gdzies w na trasie z samochodem nie
    nadajacym sie do dalszej jazdy.
    Zdaje sobie sprawe ze samochod powinien sie znalesc u mechanika, ale
    jest maly problem z czasem, jesli ktos wie co to za ustrojstwo i jest w
    stanie stwierdzic czy ono pzezyje/nie pzezyje 1500 km trasy niech da znac.
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-08-08 00:19:34
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 2011-08-07 23:39, furi pisze:

> [...]
    > stanie stwierdzic czy ono pzezyje/nie pzezyje 1500 km trasy niech da znac.
    Wrzuć to na jakieś forum cytrynek lub czy autokacik.pl

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew, na które nie