  • 1. Data: 2011-08-07 15:30:10
    Temat: Trasa Gdańsk-Ostrowiec świętokrzyski
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    Witam

    Dostałem zadanie przetransportowania osób z Gdańska do Ostrowca Św.

    No i mam zagwozdkę:

    którą drogę wybrać - będę jechał na noc a więc około 19

    1) trasę nr 7 przez Warszawę - wiem że tam jest troche remontów ale w nocy
    powinno być dobrze

    2) czy trasę nr 1 przez Łódź - tu nie wiem co się na tej trasie dzieje bo nie
    znam jej w ogóle

    Proszę o poradę