    From: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: [Civic] - czy to problem ze skrzynią biegów?
    Date: Tue, 10 May 2011 11:19:37 +0200

    Cześć, od pewnego czasu samochód "głośno chodzi". Nie wiem jak to
    wytłumaczyć - po prostu w czasie jazdy i przy hamowaniu silnikiem
    słychać głośną pracę czegoś. Po naciśnięciu sprzęgła odgłos ustaje. Na
    biegu jałowym też słychać coś jakby głośny szum. Po naciśnięciu sprzęgła
    również ustaje.

    Obawiam się (w zasadzie jestem pewien), że to coś w skrzyni. Pewnie na
    biegu jałowym słychać łożysko - ale co to może być za odgłos w czasie
    jazdy? Również łożysko czy może coś jeszcze?

    Samochód to Honda Civic 2005r 5D. Przebieg 88kkm.

    Co radzicie? Znacie kogoś w rejonie Katowic, Chorzowa, Bytomia kto mi to
    poprawnie zdiagnozuje i będzie w stanie naprawić? Wolałbym uniknąć ASO
    (koszty i przekręty) ale jeśli nie będzie wyjścia to podjadę do ASO :(

    PZDR
    Shaman