  • 1. Data: 2002-04-19 14:29:16
    Temat: Co dalej z SDI?
    Od: "ix1" <i...@w...pl>

    Dziś dostałem telsfon od miłej pani z firmy xyz która przeprowadza sondaże.
    Sondaż dotyczył Neostrady.
    Niby nic dziwnego gdyby nie pytania jakie mi zadano( mam obecnie SDI i stąd
    miała do mnie telefon):
    Czy gdyby zniżono opłate abonamentową to kupił bym N.
    Czy gdyby opołata instalacyjna wynosiła x a abonament y to czy bym kupił N.
    Ile mógł bym zapłacić za publiczne IP do NeostradY?
    !!!!Czy gdyby likwidowano SDI to czy wykupił bym N.!!!

    Mam umowe zawartą w okresie 'pilotażowym'
    i buliłem 1000zeta za modem..
    A teraz mają mi to zabrać ?
    Czy ktoś wie coś na temat likwidacji SDI?

  • 2. Data: 2002-04-19 17:42:10
    Temat: Re: Co dalej z SDI?
    Od: "Franko" <a...@...podpisie>

    Takze przylaczam sie do pytania... chociaz likwidacja raczej nie wchodzi w
    gre, no bo np. ja mam umowe zawarta z tpsa na sdi na 2 lata... Chetnie bym
    sie jednak przesiadl na Neo :) Tylko ten duzy abonament :(

    --
    ==-------------------------------
    ==-------------------------------

  • 3. Data: 2002-04-19 19:41:17
    Od: "WujkO" <w...@i...pl>

    > Mam umowe zawartą w okresie 'pilotażowym'
    > i buliłem 1000zeta za modem..
    > A teraz mają mi to zabrać ?
    > Czy ktoś wie coś na temat likwidacji SDI?

    no ja nie wiem ale moje odczucie jest takei , iz szybko Ci tego nie zabiora
    jakby co
    moze jak ktos sie zgodzi to beda zmieniac na jego zyczenie

    --
    pozdro

    Wujko

    GG# 905365

  • 4. Data: 2002-04-19 19:41:20
    Od: "TN" <p...@i...pl.eu.org>

    Hejjo,

    > Mam umowe zawartą w okresie 'pilotażowym'

    Pilot to sie chyba już skończył jakiś czas temu!

    TN

  • 5. Data: 2002-04-19 22:30:08
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Dziś dostałem telsfon od miłej pani z firmy xyz która przeprowadza sondaże.
    >Sondaż dotyczył Neostrady.

    Takie i podobne sadaze przeprowadzaja rozne firmy od dawien dawna. I
    nie wiele z tego wynika. Ja, kiedy trafia na mnie, po prostu wypraszam
    grzecznie proszac, zeby nie zawracali mi glowy :)))

    januszek

  • 6. Data: 2002-04-19 22:30:16
    Od: m...@a...gda.pl (Marek Michalkiewicz)

    Franko <a...@...podpisie> wrote:
    : Takze przylaczam sie do pytania... chociaz likwidacja raczej nie wchodzi w
    : gre, no bo np. ja mam umowe zawarta z tpsa na sdi na 2 lata... Chetnie bym
    : sie jednak przesiadl na Neo :) Tylko ten duzy abonament :(

    Nie tylko - jeszcze dynamiczne IP :( i nie wiem czy się już uporali ze
    wszystkimi problemami technicznymi, więc z tą chęcią byłbym ostrożny,
    nie ma to jak stary dobry Szybki/Stały/Stabilny Dostęp do Internetu ;)

    "Czy gdyby likwidowano SDI to wykupiłbym N.?" - z jakiej racji miałbym
    płacić drugi raz??? Chyba że zwrócą różnicę w opłatach instalacyjnych ;)

    Marek