  • 1. Data: 2005-01-07 09:38:02
    Temat: Co do cholery z THC.NET.PL ????????/
    Od: "nerez" <f...@o...pl>

    Co sie dzieje z thc.net.pl mam u nich serwer i nic mi nie działa, miałem u
    nich na serwerze strone i forum klubowe i lipa blada z mojej winy bo nie mam
    backupu forum, czy jest jakaś szansa na kontakt kim kolwiek z
    nieodpowiedzialnymi ludzi z thc??

    HELP !!!!

    pozdrawiam

    Sebastian Chmielarek
    www.skoda-design.pl
    mailto: s...@h...pl
    ul. Orzeszkowej 33
    05-820 Piastów
    tel: 505 333 667

  • 2. Data: 2005-01-07 09:52:40
    Temat: Re: Co do cholery z THC.NET.PL ????????/
    Od: <"przemcia()"@poczta.fm>

    nerez napisał(a):
> [...]
    > nich na serwerze strone i forum klubowe i lipa blada z mojej winy bo nie mam
    > backupu forum, czy jest jakaś szansa na kontakt kim kolwiek z

    temat przerabiany i walkowany patrz archiwa
    pozostaje rozaniec i niedzielna msza z sowitym datkiem na ofiare

  • 3. Data: 2005-01-07 09:56:33
    Od: "nerez" <f...@o...pl>

    Użytkownik <"przemcia()"@poczta.fm> napisał w wiadomości

    > temat przerabiany i walkowany patrz archiwa
    > pozostaje rozaniec i niedzielna msza z sowitym datkiem na ofiare

    widziałem arch ale jestem tak bardzo wkurw... że musiałem napisać poza tym
    wszystkim nie mam backupu forum i nie wiem co zrobić, ludzi jestem w
    rozpaczy !!!!!

    pozdro
    Sebek

  • 4. Data: 2005-01-07 09:57:35
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    nerez <f...@o...pl> wrote:
    > Co sie dzieje z thc.net.pl mam u nich serwer i nic mi nie dzia?a, mia?em u

    pewnie yahoo zadzwonilo do serwerowni :>

    p.

  • 5. Data: 2005-01-07 10:36:10
    Od: Marcin Kulas <2...@j...org>

    nerez wrote:

    > widziałem arch ale jestem tak bardzo wkurw... że musiałem napisać poza tym
    > wszystkim nie mam backupu forum i nie wiem co zrobić, ludzi jestem w
    > rozpaczy !!!!!

    No cóż. Ludzie dzielą się na 2 rodzaje:
    ci, którzy robią backupy i ci, którzy będą je robić.
    Zawsze kiedyś jest ten pierwszy raz.

    P,NMSP
    --
    Marcin Kulas
    jid: h...@j...org

  • 6. Data: 2005-01-07 12:37:50
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 7 Jan 2005 10:36:10 +0000 (UTC), w
    <s...@j...org>, Marcin Kulas <2...@j...org>
    napisał(-a):

    > No cóż. Ludzie dzielą się na 2 rodzaje:
    > ci, którzy robią backupy i ci, którzy będą je robić.
    > Zawsze kiedyś jest ten pierwszy raz.

    On należy chyba do tych twardzieli, którzy nie zrobili backupu nawet w czasie
    poprzedniego wątku, gdy thc działało :)

  • 7. Data: 2005-01-07 13:33:25
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    nerez wrote:
    > Co sie dzieje z thc.net.pl mam u nich serwer i nic mi nie działa, miałem u

    widocznie maja za duzo thc w organizmie ;-)

    zyga

  • 8. Data: 2005-01-07 13:50:49
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    nerez wrote:
> [...]
    > nich na serwerze strone i forum klubowe i lipa blada z mojej winy bo nie mam
    > backupu forum, czy jest jakaś szansa na kontakt kim kolwiek z
    Pewno znowu ktos wyslal mln spamu w 10 minut :)

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 9. Data: 2005-01-07 13:54:44
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    nerez wrote:
    > widziałem arch ale jestem tak bardzo wkurw... że musiałem napisać poza tym
    > wszystkim nie mam backupu forum i nie wiem co zrobić, ludzi jestem w
    > rozpaczy !!!!!
    Proponuje nie zadawac sie z dzieciakami.

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 10. Data: 2005-01-07 17:30:34
    Od: RusH <l...@p...pl>

    "nerez" <f...@o...pl> wrote :

    > Co sie dzieje z thc.net.pl

    rofl nr 1 - kupujesz w "firmie" nie bedacej nawet firma + o nazwie
    usilnie starajacej sie nawiazac do cpania

    > www.skoda-design.pl

    rofl nr 2 :

    -----------------
    Brewki CARBON Promocja !!!