  • 1. Data: 2005-01-03 23:15:33
    Temat: [INFO] TPSA nie jest operatorem na polskim rynku :)
    Od: Kudlacz <p...@s...invalid>

    Witam.

    TP SA nie jest operatorem działającym na polskim rynku. :)
    Szczegoly: http://tiny.pl/nzz

    Pozdrawiam.
    --
    Kudlacz
    pies_kudlacz_kot@chomik_hot.pl

  • 2. Data: 2005-01-04 00:09:56
    Temat: Re: [INFO] TPSA nie jest operatorem na polskim rynku :)
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Kudlacz wrote:

    > Witam.
    >
    > TP SA nie jest operatorem działającym na polskim rynku. :)
    > Szczegoly: http://tiny.pl/nzz

    o kufa ;) niezle ;) to juz wiem czemu wymienilem ostatnio abonament na
    socjal ;)
    --
    KONIEC MIESIĄCA W SF: GRUDZIEN'04 (kenny) ...... http://tiny.pl/22f
    Film : Żurek (Seth) ............................ http://tiny.pl/221

  • 3. Data: 2005-01-04 09:01:36
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Kudlacz wrote:
    > Witam.
    >
    > TP SA nie jest operatorem działającym na polskim rynku. :)
    > Szczegoly: http://tiny.pl/nzz

    stare pojawilo sie to w sieci ponad miesiac temu.

    --
    VoMi7

  • 4. Data: 2005-01-04 21:10:05
    Od: Kudlacz <p...@s...invalid>

    Zegar atomowy wskazał: 2005-01-04 10:01:36, gdy VoMi7 napisał(a):

    > stare pojawilo sie to w sieci ponad miesiac temu.

    Faktycznie..., sorry za 'zamieszanie' - nastepnym razem wygooglam czy
    czasem nie jest to staroc. W kazdym razie tutaj tego nie bylo jeszcze :)

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2005-01-04 22:48:38
    Od: "mIrO" <m...@m...mIrO>

    Użytkownik "Kudlacz" <p...@s...invalid> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > TP SA nie jest operatorem działającym na polskim rynku. :)
    > Szczegoly: http://tiny.pl/nzz
    Troche NTG, ale czy ktos wie cos wiecej na temat tego obowiazku? Rozumiem,
    ze dotyczy on takze innych operatorow, w tym sieci komorkowych? Bo o ile
    wiem, to na przyklad (nieszczesna) era tez kaze sobie za ta usluge placic -
    jednorazowo, lub poprzez wykupienie pakietu, w ktorym sie ona znajduje.

    pzdr
    mIrO

  • 6. Data: 2005-01-10 09:00:40
    Od: Wojciech Wielogorski <a...@e...pl>

    mariposa doux wrote:
    > o kufa ;) niezle ;) to juz wiem czemu wymienilem ostatnio abonament na
    > socjal ;)
    A propos pakietu socjalnego to tepsa najwyrazniej celowo kpi ze swoich
    klientow. Narodowy _Polski_ Operator daje telefon nabiedniejszym,
    zupelnie jak dobre panstwo ktore daje zasilek... socjalny.
    zenada.

    pzdr