  • 1. Data: 2010-06-07 10:17:27
    Temat: Co kupic - E46 320/330d czy 330xd
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    Witam

    Mysle, ze padlo juz na E46 w wersji Touring, rocznik pewnie 2001/2002 z
    racji ceny i wiem, ze lift byl potem troche i jakbym doplacil pare
    tysiecy to bym sie zalapal :)

    Zastanawiam sie natomiast nad napedem. W zasadzie doplacajac troszke
    mozna zamiast 320/330d kupic 330xd - pytanie czy warto.
    Nie jezdze "sportowo" autem - jak mi brakuje funu to siadam na motocykl
    - autem jezdzic nie cierpie wiec to czy bedzie mialo 134KM czy 184KM
    specjalnego znaczenia dla mnie nie ma bo i tak bede jezdzil jakby mialo
    90KM :)
    Czytalem, ze x-drive to taka troche proteza w porownaniu do stalego
    napedu 4x4 z Audi/Subaru i wcale mnie taka rewelacja. Z drugiej strony
    nie jezdzilem autem tylnonapedowym (nie liczac malucha) wiec moze takie
    x-drive uratuje mi/zonie dupe w krytycznej sytuacji - nie mam pojecia.
    Pewnie z racji skomplikowania bardziej sie psuje heh...

    --
    jarek

  • 2. Data: 2010-06-07 10:59:04
    Temat: Re: Co kupic - E46 320/330d czy 330xd
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 07 Jun 2010 10:17:27 +0200, Jarek Pudelko napisał(a):

    > W zasadzie doplacajac troszke
    > mozna zamiast 320/330d kupic 330xd - pytanie czy warto.

    Alti dosyć niedawno stał przed podobnym dylematem - zdecydował się na
    xd. Ostatnio nie widziałem go na grupie - ale zawsze możesz zapukać na
    prv.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 3. Data: 2010-06-07 11:15:23
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Alti dosyć niedawno stał przed podobnym dylematem - zdecydował się na
    > xd. Ostatnio nie widziałem go na grupie - ale zawsze możesz zapukać na
    > prv.

    Pewnie z samochodu wysiadać nie chce ;)
    Też kiedyś chciałem kupić e46 330XD, kupiłem A6 quattro :D

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 4. Data: 2010-06-07 11:34:06
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    Jarek Pudelko wrote:
> [...]
    > x-drive uratuje mi/zonie dupe w krytycznej sytuacji - nie mam pojecia.
    > Pewnie z racji skomplikowania bardziej sie psuje heh...

    Ja bym proponował abyś odpowiedział sobie czy x jest Ci do czegoś
    niezbędny ? Częsci napewno
    będą nieco trudniej dostępne (te z drugiej ręki). Natomiast samo E46
    jest napewno stabilnym i dobrze prowadzącym się pojazdem. Jeśli nie
    będziesz wyłączać DSC tak wątpie abyś znalazł się w sytujacji w której
    poczujesz negatywne efekty tylnego napędu.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 5. Data: 2010-06-07 11:43:35
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Pudelko" <> napisał w wiadomości ...
> [...]
    > x-drive uratuje mi/zonie dupe w krytycznej sytuacji - nie mam pojecia.
    > Pewnie z racji skomplikowania bardziej sie psuje heh...

    Subaru nie ma żadnego stałego napędu...
    a X-drive jest świetny - przynajmniej ten z X5 bo ten znam,
    jest zauważalnie lepszy od volvoskiech AWD bo te też znam
    praktycznie...
    w polskich warunkach drogowych ja polecam napęd na 4,
    i niekoniecznie to musi być typowo mechaniczne rozwiązanie
    x-drive czy awd wystarczy do cywilnych zastosowań...

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 6. Data: 2010-06-07 11:54:46
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-07 10:59, Seba pisze:

    > Alti dosyć niedawno stał przed podobnym dylematem - zdecydował się na
    > xd. Ostatnio nie widziałem go na grupie - ale zawsze możesz zapukać na
    > prv.

    Oj Seba, Seba. ZTCW Alti nie miał dylematu - po przejażdżce czymś tam
    4x4 stwierdził, że nic innego nie chce. To była tylko kwestia
    znalezienia egzemplarza co, jak powszechnie wiadomo, jest trudne.
    BTW. może spot w przyszłym tygodniu?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2010-06-07 12:48:03
    Od: Scypio <s...@p...fm>

    Dnia Mon, 7 Jun 2010 11:43:35 +0200, Tadeusz napisal(a):
    > Subaru nie ma żadnego stałego napędu...

    Nie? A co takiego ma? Bo z tej tutaj mądrej rozpiski...
    http://www.wojdas.24x7.pl/naped.html
    wynika że jednak ma...

    Pozdrawiam,
    --
    scypio

  • 8. Data: 2010-06-07 12:50:34
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Tadeusz" <...@s...onet.pl> wrote in message

    > Subaru nie ma żadnego stałego napędu...

    Kiedy dzisiaj rano do pracy jechalem, jeszcze mial. Wlasciwie Subaru jako
    jedna z niewielu firm, produkuje wylacznie stale AWD zamiast haldexow,
    szmexow i innych zakopujacych sie w byle sniegu wynalazkow.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 9. Data: 2010-06-07 13:13:24
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "kamil" <> napisał w wiadomości ...

> [...]

    >jedna z niewielu firm, produkuje wylacznie stale AWD zamiast haldexow,
    >szmexow i innych zakopujacych sie w byle sniegu wynalazkow.

    stałe = mechaniczne

    weź poszukaj tego sprzęgła wiskotycznego w Subarynce a jeszce lepiej wyjmij
    jeden bezpiecznik i już będziesz miał Subaru z napędem na 2 koła...

  • 10. Data: 2010-06-07 13:28:21
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > stałe = mechaniczne

    stale - moment jest przekazywany stale na obydwie osie.

    > weź poszukaj tego sprzęgła wiskotycznego w Subarynce a jeszce lepiej
    > wyjmij
    > jeden bezpiecznik i już będziesz miał Subaru z napędem na 2 koła...

    tak samo, jak moglbym wymontowac centraly dyferencjal w audi. pytanie po co?

    Pozdrawiam
    Kamil