  • 1. Data: 2010-06-06 23:33:16
    Temat: kierownica F1
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    http://www.jamesallenonf1.com/2010/05/secrets-of-an-
    f1-steering-wheel/
    lub jak kto woli http://www.youtube.com/watch?v=58Zkbbfygjw

    Nie bardzo rozumiem - jaka oni maja recepte na podsterownosc ?
    "Open up the diff at the rear" ?

    J.

  • 2. Data: 2010-06-06 23:38:30
    Temat: Re: kierownica F1
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 06 Jun 2010 23:33:16 +0200, osobnik zwany J.F.
    wystukał:

    zmiana ustawień dyfrów

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2010-06-07 00:00:51
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 06 Jun 2010 23:33:16 +0200, J.F
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie bardzo rozumiem - jaka oni maja recepte na podsterownosc ?
    > "Open up the diff at the rear" ?

    Auto ze spiętym dyfrem mniej chętnie skręca, chyba że ma
    możliwość poślizgnięcia się. Co w F1 nie jest ani proste, ani
    pożądane.

    r.