  • 1. Data: 2012-06-30 23:22:46
    Temat: Co kupic za małą kase
    Od: xaroon665 <damian22-11@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam. ja widzicie wakacje się zaczynają szkoły nie ma robota czeka, wszak
    trza co zarobić :D postanowilem sobie ze jezeli nazbieram ok 2000 zl/2500
    to co moglbym za to kupic ??? interesuje mnie m.in jakis fajny motorek lub
    quad. tez rozmiary niezbyt wielkie motora gdyż mam dopiero 14 lat takze
    wzrost ogranicza :D licze na szybko i sensowną odpowiedź :)

  • 2. Data: 2012-06-30 23:56:22
    Temat: Re: Co kupic za małą kase
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "xaroon665" <damian22-11@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > quad. tez rozmiary niezbyt wielkie motora gdyż mam dopiero 14 lat takze
    > wzrost ogranicza :D licze na szybko i sensowną odpowiedź :)

    Na szybko odpowiedz ?

    Na szybko, to moge poradzic zebys sie zglosil do uzytkownika Lovtza na priv
    i GG, on sie zna to
    pomoze.
    Tu jest jego profil:
    http://forum.scigacz.pl/profile.php?mode=viewprofile
    &u=93

    Eryk

  • 3. Data: 2012-07-01 01:53:22
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sat, 30 Jun 2012 23:56:22 +0200 "erg" <n...@n...pl>
    napisał:

    >Na szybko, to moge poradzic zebys sie zglosil do uzytkownika Lovtza na priv
    >i GG, on sie zna to

    A może faktycznie zamiast tego, lepiej byłoby wklejać informację gdzie
    gość się znalazł i jakie panują tu zasady? Jakieś linki do FAQ, do
    netetykiety, uświadomienie co to jest Usenet, że nie jest częścią
    sikacza itp.? Może ktoś zredaguje taką "Standardową Odpowiedź Grupy"
    dla gimbusów z sikacza?

    Nie żebym popierał sikacza, ale takie odpowiedzi jak Twoja faktycznie
    nic nie dadzą. Lovtza i tak nie odczepi swojego portaliku od grupy.
    Już sensowniejsza byłaby interwencja u adminów usenetu, albo
    postawienie jakiegoś cancelbota.

  • 4. Data: 2012-07-01 09:35:50
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "__Maciek" napisał w wiadomości grup
    com...
    > Nie żebym popierał sikacza, ale takie odpowiedzi jak Twoja faktycznie
    > nic nie dadzą.

    Tutaj sie zgadzam - koles napisal prawie poprawnie (a juz na 100%
    zrozumiale), nie wiem jaki sens go zlewac, jesli widac ze sa jakies szanse
    na zreformowanie.

    > Lovtza i tak nie odczepi swojego portaliku od grupy.
    > Już sensowniejsza byłaby interwencja u adminów usenetu, albo
    > postawienie jakiegoś cancelbota.

    Byla taka propozycja, ale spotkala sie z oporem grupy - wiekszosc
    twierdzila, ze posty sikacza sa niegrozne, czasem zabawne, a lovca to spoko
    koles i niewiadomo co od niego chcemy. W ogole jak chcesz znac cala sprawe
    od zarania dziejow to szukaj starych postow Arniego.

    A cancelbot OIDP nawet przez chwile tu byl - Newrom wtedy mial w stopce
    "admini tego foruma sa super", czy jakos tak;)

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 5. Data: 2012-07-01 15:11:11
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sun, 1 Jul 2012 09:35:50 +0200 "Ivam" <f...@p...fm>
    napisał:

    >Byla taka propozycja, ale spotkala sie z oporem grupy - wiekszosc
    >twierdzila, ze posty sikacza sa niegrozne, czasem zabawne

    Ja też nie jestem za wprowadzaniem restrykcji w necie (vide moje posty
    na inych grupach na temat twardych łebków moderatorów z elektroda.pl),
    jednak uważam że lepiej byłoby gdyby sikacz nie mógł tu pisać, bo to
    trochę nie ten poziom. Nie chodzi o ich poziom wiedzy (bo od tego są
    grupy żeby pytać), tylko o język i ogólny poziom umysłowy. Podpięcie
    tutaj sikacza to trochę tak jakby zrobić bramkę z GG do usenetu - "cze
    kofffani poklikacie ???? z kond jestescie bo ja s trujmiasta !!!!!11".
    Każdy normalny człowiek by się zmęczył gdyby miał ciągle dyskutować z
    przedszkolakami. No ale zawsze można po prostu na te posty nie
    odpowiadać jak się nie chce...

  • 6. Data: 2012-07-01 15:26:41
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "__Maciek" <i...@c...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > tutaj sikacza to trochę tak jakby zrobić bramkę z GG do usenetu - "cze
    > kofffani poklikacie ???? z kond jestescie bo ja s trujmiasta !!!!!11".

    Zamknijcie, ograniczcie i zrobicie z tego miejsce tylko dla wtajemniczonych.
    Padnie to tak samo jak i inne grupy dyskusyjne w ostatnich latach.

    Co wam przeszkadza ze jest to podpiete pod scigacza?
    Jak ktos nie umie sie wyslowic to jego problem i sam siebie tym
    reprezentuje.

    Wkurzajace sa olewcze odpowiedzi ludzi, ktorzy z racji uzywania czytnika
    newsowego roszcza sobie prawo do zbywania tych piszacych przez scigacza.

    Kazdy jajkos kiedys zaczynal i roznie to wygladao.
    Nie chesz pomoc to nie pomagaj, ale i nie zlewaj szerokim strumieniem tych
    ktorzy mniej lub bardziej umiejetnie tej pomocy potrzebuja.

    Burakami zrobili sie ostatnio ci jasnie panstwo co wysylaja na drzewo.

    Tmek

  • 7. Data: 2012-07-01 15:34:14
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 01.07.2012 15:26, Tmek pisze:

    > Użytkownik "__Maciek" <i...@c...org> napisał w wiadomości

    > Zamknijcie, ograniczcie i zrobicie z tego miejsce tylko dla
    > wtajemniczonych.

    a zgadnij, dlaczego w szkole jest podział na klasy? Nigdy nie korciło
    Cię, żeby iśc od razu do piątej zamiast się męczyć w pierwszej? Przecież
    to niesprawiedliwość społeczna i rażące ograniczanie praw obywatelskich...

    > Padnie to tak samo jak i inne grupy dyskusyjne w ostatnich latach.

    usenet i tak pada a ja sie do jego agonii nie przyłożę. Pada miedzy
    innymi przez to, że zatruwają go ludzie, ktorym rozwój technologii dał
    dostep do czegos, czego nie potrzebują i nie rozumieją.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 8. Data: 2012-07-01 16:54:48
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Tmek" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Co wam przeszkadza ze jest to podpiete pod scigacza?

    No zesz kurwa mac!

    Poczytaj archiwum, to bedziesz wiedzial kto to jest ten caly lovca i jak
    perfidnie na nas kase trzepie. Dowiesz sie tez dlaczego nikt nie ma nic
    przeciwko ludziom piszacym z gazeta.pl, googla czy innych czytnikow. Tylko
    sikacz, ktory skutecznie zamazuje ludziom roznice miedzy _ich_ forum, a
    _ogolnodostepna_ grupa_ dyskusyjna.

    Oczywiscie lovca bedzie tlumaczyl, ze jest wyraznie napisane "grupy
    dyskusyjne", ale caly layout, bliskosc forum oraz fakt, ze nie nazywa sie to
    "pl.rec.motocykle", tylko "grupy.scigacz.pl" (gdzie nomen omen jest tylko
    jedna grupa), do ktorych trzeba sie zalogowac (zupelnie jak na forum),
    powoduje ze ludzie mysla ze to wszystko co tutaj jest napisane to jest
    sikacz. Z taka iloscia postow, z takim archiwum, to jest dopiero
    profesjonalny portal, no nie?

  • 9. Data: 2012-07-01 17:57:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-01, Ivam <f...@p...fm> wrote:

> [...]
    > powoduje ze ludzie mysla ze to wszystko co tutaj jest napisane to jest
    > sikacz. Z taka iloscia postow, z takim archiwum, to jest dopiero

    Druga sprawa i tlumaczenie samego owcy ktore jest totalnie z dupy.
    No na jaki chuj na portalu na ktorym jest forum z dzialem skuterowym czy
    tam motorowerowym podpinac grupe z jakiegos skostnialego usenetu?
    Jedynie co ta grupa moze zaoferowac to bogate w informacje archiwum
    z wieloma frazami i innymi tekstami po ktorych wyszukaniu w guglu
    trafimy wlasnie na strone sikacza no i nie rzadko to widac jak ktos
    odpowiada na posty z przed 5 lat.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-07-02 05:04:15
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Ivam" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > forum), powoduje ze ludzie mysla ze to wszystko co tutaj jest napisane to
    > jest sikacz. Z taka iloscia postow, z takim archiwum, to jest dopiero

    Ogolnie to wali mnie to czy trzepie kase czy nie. Nie dla kasy tu piszesz.

    Pisze sie tu dla ludzi, rowniez dla tych mlodszych, ktorzy teraz zaczynaja
    swoja przygode z tym, co za jakis czas bedzie wg was mialo ta wlasciwa
    pojemnosc, godna miejsca.

    Z ich strony jedyne co z tej grupy wyniosa to wrazenie miejsca gdzie nikt
    nie odpisuje tylko opierdala za zabranie glosu.
    Na pewno po czyms takim z checia kazdy kogo to spotkalo bedzie tu zagladac i
    w przyszlosci pisywac.

    Walczycie z lovca a przypierdalacie sie do zwyklych ludzi, ktorym ten gosc
    pokazal ze taka grupa istnieje.

    Tmek