  • 1. Data: 2012-06-29 08:36:19
    Temat: Sprzedaż motonga pytanko :)
    Od: ursyn <u...@g...com>

    Serwus,

    hipotetyczna sytuacja, sprzedajecie motór, przyjeżdża klient jazda próbna i sru
    zawinął się na drzewie. Co wtedy? :)

    Jak ja oglądałem to spotkałem się z przypadkiem, że sprzedający jasno określił
    "Chcesz jazdę próbną, nie ma problemu tylko zostaw mi pieniądze".
    Jak Wy to rozwiązujecie?

    Pozdrawiam
    ursyn

  • 2. Data: 2012-06-29 08:44:56
    Temat: Re: Sprzedaż motonga pytanko :)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-06-29, ursyn <u...@g...com> wrote:

    > hipotetyczna sytuacja, sprzedajecie motór, przyjeżdża klient jazda próbna i sru
    zawinął się na drzewie. Co wtedy? :)

    Jestes w czarnej dupie bo ani motura ani klienta.

    > Jak ja oglądałem to spotkałem się z przypadkiem, że sprzedający jasno określił
    "Chcesz jazdę próbną, nie ma problemu tylko zostaw mi pieniądze".
    > Jak Wy to rozwiązujecie?

    No wlasnie tak.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-06-29 08:48:41
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-29 08:36, ursyn pisze:

    > Jak ja oglądałem to spotkałem się z przypadkiem, że sprzedający jasno określił
    "Chcesz jazdę próbną, nie ma problemu tylko zostaw mi pieniądze".
    > Jak Wy to rozwiązujecie?

    Wymagam ubezpieczenia i cesji polisy.

    pozdr
    newrom ;)
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 4. Data: 2012-06-29 08:56:52
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 29.06.2012 08:36, ursyn wrote:
    > Serwus,
    >
    > hipotetyczna sytuacja, sprzedajecie motór, przyjeżdża klient jazda próbna i sru
    zawinął się na drzewie. Co wtedy?

    Wtedy szukasz w archiwum. Temat był już dość "rozwiązło" dyskutowany.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 5. Data: 2012-06-29 09:27:58
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    ursyn napisał(a):
    > hipotetyczna sytuacja, sprzedajecie motór, przyjeżdża klient jazda próbna i sru
    zawinął się na drzewie. Co wtedy? :)

    odkupuje drzewo

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 6. Data: 2012-06-29 10:09:03
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    ursyn <u...@g...com> wrote:

    > Jak ja oglądałem to spotkałem się z przypadkiem, że sprzedający jasno
    > określił "Chcesz jazdę próbną, nie ma problemu tylko zostaw mi
    > pieniądze". Jak Wy to rozwiązujecie?

    Tak samo. Jak będę sprzedawał to pozwolę usiąść, a jazda po przelaniu całej
    kasy (a jak się nie zdecyduje na zakup, to oddam mu kasę).

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 7. Data: 2012-06-29 10:14:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-06-29, Adam Wysocki <g...@n...invalid> wrote:

    > Tak samo. Jak będę sprzedawał to pozwolę usiąść, a jazda po przelaniu całej
    > kasy (a jak się nie zdecyduje na zakup, to oddam mu kasę).

    Poza tym to ma jeszcze jedna zalete. Sporo juz bylo sytuacji, ze
    sprzedajacy "dal sie karnac" bez zostawiania kasy, "kupujacy" odpalal,
    wrzucal jedynke i tyle go sprzedajacy widzial, a wieczorkiem pewnie
    "kupujacy" juz sobie przeszczepial czesci do swojego przystanku albo
    zajezdzonego padla.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2012-06-29 10:26:56
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 29 Jun 2012 08:14:24 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > wrzucal jedynke i tyle go sprzedajacy widzial, a wieczorkiem pewnie
    > "kupujacy" juz sobie przeszczepial czesci do swojego przystanku albo

    Każdy robi jak uważa za słuszne, ale mnie jako kupującego takie podejście
    zawsze zniechęca.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 9. Data: 2012-06-29 10:30:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-06-29, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > Każdy robi jak uważa za słuszne, ale mnie jako kupującego takie podejście
    > zawsze zniechęca.

    Coz, trzeba zrozumiec druga strone potencjalnej transakcji. Zyjemy w kraju
    gdzie wezmie ktos motonga, wypierdoli sie i powie "panie rozbitego nie bede
    kupowal bo skad ja wezme kase na naprawe jak ja za wszystko chcialem motur
    kupic". Z drugiej strony tez wszystko zalezy od sytuacji i kto przyjezdza
    i czy sprawia wrazenie takiego ktoremu mozna dac sie przejechac i nie wyjsc
    na tym zle.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-06-29 10:35:20
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 29 Jun 2012 08:30:11 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
> [...]

    > i czy sprawia wrazenie takiego ktoremu mozna dac sie przejechac i nie wyjsc

    Ale ja również bywam drugą stroną transakcji i jeśli kupujący nie wygląda
    na takiego co ucieknie, albo sie rozbije to daję się przejechać i tyle.
    Zresztą nie ma co uogólniać :)