  • 1. Data: 2010-08-06 19:43:41
    Temat: Co po Lanosie - Fiat Brava ?
    Od: formerLanoser <4...@g...com>

    Witam,

    co kupić za 6000 zł, rocznik 1999-2000, min.czterodrzwiowy, od
    pierwszego właściciela z polskiego salonu, o awaryjności Lanosa lub
    mniejszej, pojemność do 1300 ccm, znany z umiarkowanego spalania,
    jeśli z większego to +LPG.

    Pod kątem moich wymagań jest jak przykładowo filtruję allegro tylko
    Brava 1.2, Siena i Palio. Najchętniej Bravę. Ma się z tym względny
    spokój jak z Lanosem w sensie poważniejszej awaryjności?

    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2010-08-06 19:55:05
    Temat: Re: Co po Lanosie - Fiat Brava ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 6 Aug 2010 10:43:41 -0700 (PDT), formerLanoser wrote:
    >Pod kątem moich wymagań jest jak przykładowo filtruję allegro tylko
    >Brava 1.2, Siena i Palio. Najchętniej Bravę. Ma się z tym względny
    >spokój jak z Lanosem w sensie poważniejszej awaryjności?

    Fiat ? Zartujesz ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-08-06 20:02:14
    Od: formerLanoser <4...@g...com>

    On 6 Sie, 19:43, formerLanoser wrote:

    > Pod kątem moich wymagań jest jak przykładowo filtruję allegro tylko
    > Brava 1.2, Siena i Palio. Najchętniej Bravę. Ma się z tym względny
    > spokój jak z Lanosem w sensie poważniejszej awaryjności?

    aha i bez daewoo i innych koreanczykow z pewnych wzgledow
    (niezwiazanych z kwestiami techn.)

  • 4. Data: 2010-08-06 20:09:27
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > co kupić za 6000 zł, rocznik 1999-2000, min.czterodrzwiowy, od
    > pierwszego właściciela z polskiego salonu,

    szukam czegoś podobnego tylko miejskiego dla mojej Pani (w nieco większym
    budżecie) i śmiem twierdzić, że za 6kzł nie kupisz czegoś co się nadaje do
    jazdy, tzn. zadbanego, krajowego i w miarę bez przygód blacharskich,
    oglądam różne auta i odnoszę wrażenie, że u nas po prostu nie dba się o
    10-latki, wszystkie które oglądałem poniżej 9-10kzł to były - powiedzmy
    sobie szczerze - szroty, albo wyglądają w środku jakby ktoś świnie na targ
    woził, albo do roboty jest wszystko co się da, zawieszenie, napęd,
    blacharka,
    a jak dzwonię po ogłoszeniach i słyszę "proszę pana, ten samochód jest
    świetny, jeżdżę nim 4 lata i nigdy nic nie było robione" to już mi ręce
    opadają, bo takim autem jak się wjedzie na serwis to lista napraw zajmie
    dwie strony A4,
    chyba, że trafisz od znajomego - typu od teścia Antka szwagra brata kobity
    syna, to wtedy tak,

    brat

  • 5. Data: 2010-08-06 20:33:42
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 6 Sie, 19:43, formerLanoser <4...@g...com> wrote:
> [...]
    > Brava 1.2, Siena i Palio. Najchętniej Bravę. Ma się z tym względny
    > spokój jak z Lanosem w sensie poważniejszej awaryjności?

    za 6 tys to kupiłem córce Punto I z 99 r 90 tys przebiegu w dobrym
    stanie tech. bezwypadkowy. To co ogladałem w komisach to złom z
    brakami w dokumentacji bez książek serwisowych

  • 6. Data: 2010-08-06 20:56:59
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > opadają, bo takim autem jak się wjedzie na serwis to lista napraw zajmie
    > dwie strony A4,

    Jak nowe kosztuje 100, a stare 10, to by było jak nowe należy dołożyć w
    naprawach co najmniej 10
    Kupując rzęcha od razu należy się nastawić na naprawy, a nie liczyć na cud
    POszukiwanie cudów kosztuje

  • 7. Data: 2010-08-06 21:06:18
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > naprawach co najmniej 10
    > Kupując rzęcha od razu należy się nastawić na naprawy, a nie liczyć na cud

    to powiem inaczej, chciałbym znaleźć samochód w takim stanie jakim ja jeżdżę
    mimo, że ma 11-ty rok i >215kkm,

    brat

  • 8. Data: 2010-08-06 21:11:32
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    > co kupi=E6 za 6000 z=B3, rocznik 1999-2000, min.czterodrzwiowy, od
    > pierwszego w=B3a=B6ciciela z polskiego salonu, o awaryjno=B6ci Lanosa lub
    > mniejszej, pojemno=B6=E6 do 1300 ccm, znany z umiarkowanego spalania,
    > je=B6li z wi=EAkszego to +LPG.
    >
    > Pod k=B1tem moich wymaga=F1 jest jak przyk=B3adowo filtruj=EA allegro tylko
    > Brava 1.2, Siena i Palio. Najch=EAtniej Brav=EA. Ma si=EA z tym wzgl=EAdny
    > spok=F3j jak z Lanosem w sensie powa=BFniejszej awaryjno=B6ci?

    Ja zmieniałem Daewoo Lanosa 1.6 2000r na Renault Safrane 1993r,
    i była bardzo kolosalna przepaść :)

    pozdrawiam.

  • 9. Data: 2010-08-06 21:50:37
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    formerLanoser pisze:
    > co kupić za 6000 zł, rocznik 1999-2000, min.czterodrzwiowy, od
    > pierwszego właściciela z polskiego salonu. Najchętniej Bravę. Ma się z tym względny
    > spokój jak z Lanosem w sensie poważniejszej awaryjności?

    Przerabiałem temat parę miesięcy temu. Nie kupisz dobrej Bravy za
    6000zł. Taka kasa to właśnie na Lanosa i też nie będzie w jakimś super
    stanie.

    --
    kamil d

  • 10. Data: 2010-08-06 23:34:25
    Od: mateoos <m...@w...pl>

    W dniu 2010-08-06 19:43, formerLanoser pisze:
> [...]
    > Brava 1.2, Siena i Palio. Najchętniej Bravę. Ma się z tym względny
    > spokój jak z Lanosem w sensie poważniejszej awaryjności?

    Akurat Lanos jest w tej kategorii jednym z najmniej awaryjnych samochodów.