  • 1. Data: 2009-09-24 22:58:25
    Temat: Co się stało Ethernet VPN i DSL popadały - zachodniopomorskie
    Od: Michał_Sz <s...@p...onet.pl>

    Dziś o północy padły usługi ethernet VPN, DSL Barlinek, Pełczyce
    przynajmniej o tym wiem.
    Pierwszy raz takie problemy od 2 lat !!!!!

    Ktoś coś wie

    Michał Sz.

  • 2. Data: 2009-09-25 07:12:04
    Od: "giqus" <g...@o...eu>

    Użytkownik "Michał_Sz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dziś o północy padły usługi ethernet VPN, DSL Barlinek, Pełczyce
    > przynajmniej o tym wiem.
    > Pierwszy raz takie problemy od 2 lat !!!!!
    >
    > Ktoś coś wie
    >
    > Michał Sz.

    EVPN ma swój dedykowany numer telefonu na zgłaszanie awarii, ciężko
    zadzwonić?

  • 3. Data: 2009-09-25 16:09:33
    Od: Michał_Sz <s...@p...onet.pl>

    giqus pisze:
    > Użytkownik "Michał_Sz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > EVPN ma swój dedykowany numer telefonu na zgłaszanie awarii, ciężko
    > zadzwonić?

    Myślisz że nie dzwoniłem, jak nie masz coś konstruktywnego do
    powiedzenia to po co piszesz.

    Michał Sz.

  • 4. Data: 2009-09-25 20:16:00
    Od: Paweł Rohde <p...@n...rohde.pl>

    Michał_Sz pisze:

    > Myślisz że nie dzwoniłem, jak nie masz coś konstruktywnego do
    > powiedzenia to po co piszesz.

    A co konstruktywnego i wnoszącego dla polskiego internetu ma Barlinek?
    Gdyby to był pad jakiegoś głównego węzła...

    Paweł

  • 5. Data: 2009-09-25 20:25:59
    Od: "APR" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł Rohde" <p...@n...rohde.pl> napisał w wiadomości

    > A co konstruktywnego i wnoszącego dla polskiego internetu ma Barlinek?
    > Gdyby to był pad jakiegoś głównego węzła...
    >
    > Paweł

    Jak to co? ropa!
    Kiedys tam cos wytrysnelo.
    Moze teraz tez cos sie pcha do gory i uszkodzilo trakt :)

    AA.

  • 6. Data: 2009-09-26 07:31:28
    Od: NETLOG Daniel Kulesza <k...@t...pl>

    APR pisze:

    > Jak to co? ropa!
    > Kiedys tam cos wytrysnelo.
    > Moze teraz tez cos sie pcha do gory i uszkodzilo trakt :)
    >
    > AA.

    ta ropa to raczej z Karlina ;)

  • 7. Data: 2009-09-27 08:28:16
    Od: Michał_Sz <s...@p...onet.pl>

    Paweł Rohde pisze:

    > A co konstruktywnego i wnoszącego dla polskiego internetu ma Barlinek?
    > Gdyby to był pad jakiegoś głównego węzła...
    >
    > Paweł
    Bo tam jest węzeł :-)

    Michał