  • 11. Data: 2010-01-03 19:04:00
    Temat: Re: Co wybrać Mondeo vs. Vectra ??
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    Jurand pisze:
    > Użytkownik "Jarek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Vectra. Przy czym w Vectrze to najlepszy jest silnik 1.9 CDTI 120 KM. A w
    > ogóle de best of de best jest i tak Volvo V50 2.0 D.

    Ten 2.0D 136KM w V50 to silnik 2.0 tdci jaki jest montowany w mondeo od
    przynajmniej 6 lat.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 12. Data: 2010-01-03 19:09:39
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Jurand wrote:
    > Użytkownik "Moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości

    > A ja widziałem nagłówek w Fakcie, że jesteś debilem. I co? ;)

    ale nie ma takiego nagłówka, tumanie.
    i co?
    nie spoufalaj się prostaku bo ci zrobię syndrom płaszczycy.

    moon

  • 13. Data: 2010-01-03 19:12:11
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > ale nie ma takiego nagłówka, tumanie.
    > i co?
    > nie spoufalaj się prostaku bo ci zrobię syndrom płaszczycy.

    Co to jest syndrom płaszczycy?
    Sranie w gacie ze strachu?
    :>

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 14. Data: 2010-01-03 20:40:15
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Co to jest syndrom płaszczycy?
    > Sranie w gacie ze strachu?
    > :>

    Zabierz moona, wasze rynsztokowe zagrywki i spadaj stąd. Już z dwóch
    grup moon zrobił swój chlew. Tutaj go nie potrzeba.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

  • 15. Data: 2010-01-03 21:12:08
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > Co to jest syndrom płaszczycy?
    > Sranie w gacie ze strachu?

    syndrom płaszczycy polega na niemożności zajęcia się czymkolwiek poza mną, a
    przez to pogrążeniu w psychozę.
    moon

  • 16. Data: 2010-01-03 21:20:06
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Zabierz moona, wasze rynsztokowe zagrywki i spadaj stąd. Już z dwóch
    > grup moon zrobił swój chlew. Tutaj go nie potrzeba.

    ty, małpko, a kto się tu zachowuje jak cham, co?
    i nie mów mi gówniarzu gdzie mnie potrzeba, a gdzie nie.
    są grupy gdzie jestem 1o lat i nie mam ptoblemów z nikim - pewnie dlatego,
    że nie ma tam takich chamo-idiotów jak ty, mydlak, czy inny debil jurand.
    jesteś nikim, napij się diesla i idź raus.

    moon

  • 17. Data: 2010-01-03 21:21:58
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    The_EaGle wrote:

    > Boszee...
    > Człowieka inteligentnego od głupca dzieli cienka granica. Jedna z
    > umiejętności tego pierwszego to zdolność do samodzielnego myślenia.

    widocznie nie spełniasz warunku nr 1.

    moon

  • 18. Data: 2010-01-03 21:56:34
    Od: "omega_fan" <o...@n...com>

    > Ten 2.0D 136KM w V50 to silnik 2.0 tdci jaki jest montowany w mondeo od
    > przynajmniej 6 lat.

    Taaa... jasne... od 6 ;)
    http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine#2.
    0_2

    2.0
    Based on the PSA DW10 engine[citation needed] and with a capacity of 1997cc,
    this engine was developed by Peugeot engineers in France on behalf of both
    PSA and Ford Motor Company.[citation needed] Production is currently taking
    place in France and Skövde in Sweden[citation needed]. The engine was
    released to Ford models in 2005 Ford Focus, and followed in the 2007 Mk IV
    Mondeo.

  • 19. Data: 2010-01-03 21:58:36
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Moon wydusił z siebie te słowy:

    > widocznie nie spełniasz warunku nr 1.

    nawet jak ON będzie droższy to - diesel mniej będzie spalał, ale mniejsza o
    ekonomie.
    Mozna po prostu lubieć diesle za ich duzy moment na stosunkowo niskich
    obrotach, co w mieście i podczas wyprzedzania znacznie poprawia komfort
    jeżdzenia.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 20. Data: 2010-01-03 22:01:00
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

> [...]

    > dlatego, że nie ma tam takich chamo-idiotów jak ty, mydlak, czy inny
    > debil jurand. jesteś nikim, napij się diesla i idź raus.

    Ty twierdzisz, ze jestes inteligentny, wykształcony i wszyscy dookola Ciebie
    to idioci.
    Moze wiec pokazałbyś troche kultury ze swojej strony, choćby dla przykłądu,
    bo takimi tekstami to ... hmm, skoroś inteligetny to sam wiesz co.