  • 1. Data: 2010-01-02 19:26:22
    Temat: Renault Fluence - co to takiego?
    Od: plusz <p...@g...com>

    Renault Fluence - właśnie zobaczyłemreklamę w tv i poczytałem na
    renault.pl

    co to za wynalazek? wygląda jak krzyżówka lagun i Meganki, albo Laguny
    sprzedawanej taniej z mniejszymi silnikami :)

    --
    plusz

  • 2. Data: 2010-01-02 19:43:04
    Temat: Re: Renault Fluence - co to takiego?
    Od: AL <a...@s...tam>

    plusz pisze:
    > Renault Fluence - właśnie zobaczyłemreklamę w tv i poczytałem na
    > renault.pl
    >
    > co to za wynalazek? wygląda jak krzyżówka lagun i Meganki, albo Laguny
    > sprzedawanej taniej z mniejszymi silnikami :)

    i niedlugo bedzie wersja elektruczna:

    W 2011 roku Renault rozpocznie wprowadzanie pojazdów z napędem
    elektrycznym, w tym dwóch modeli zbudowanych na bazie istniejących
    wersji z napędem spalinowym:
    - Renault Fluence Z.E., którego sprzedaż rozpocznie się od Izraela i
    krajów Europy, będzie elektryczną wersją modelu Fluence. Samochód ten
    będzie produkowany w zakładach w Bursie, w Turcji.
    - Renault Kangoo Express Z.E., które będzie elektryczną wersją Renault
    Kangoo Express, przeznaczoną w pierwszej kolejności dla klientów
    instytucjonalnych i flotowych. Samochód ten będzie produkowany w
    zakładach w Maubeuge, we Francji.

    za: http://www.francuskie.pl/artykuly/5161

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2010-01-02 20:21:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 2 Jan 2010 10:26:22 -0800 (PST), plusz napisał(a):

    > Renault Fluence - właśnie zobaczyłemreklamę w tv i poczytałem na
    > renault.pl
    >
    > co to za wynalazek? wygląda jak krzyżówka lagun i Meganki, albo Laguny
    > sprzedawanej taniej z mniejszymi silnikami :)

    A masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii??
    Megane sedan

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-01-02 21:38:33
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

    taki tani sedanik - ni to nowsza thalia ni to taki logan ni to meganka....
    raczej tanie ma byc...

    http://fleet.com.pl/index.php?option=com_content&vie
    w=article&id=109:tanie-to-renault&catid=1:latest-new
    s&Itemid=50

  • 5. Data: 2010-01-02 22:02:18
    Od: rafal <r...@n...none>

    Michal wrote:

    > http://fleet.com.pl/index.php?option=com_content&vie
    w=article&id=109:tanie-to-renault&catid=1:latest-new
    s&Itemid=50

    Premiera 8 stycznia? W poniedziałek przypadkiem oglądałem to coś w
    salonie w Gdyni.

  • 6. Data: 2010-01-03 00:34:10
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    > co to za wynalazek? wygl=B1da jak krzy=BF=F3wka lagun i Meganki, albo Lagun=
    > sprzedawanej taniej z mniejszymi silnikami :)

    Pierdoły robią, zamiast zrobić następce Vel Satisa :)
    albo Vel Satisa i Infiniti Q45, pod marką infiniti.

    pozdrawiam.

  • 7. Data: 2010-01-03 01:13:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    Michał wrote:

    > Pierdoły robią, zamiast zrobić następce Vel Satisa :) albo Vel Satisa i
    > Infiniti Q45, pod marką infiniti.

    A po cóż następca tego brzydactwa?

    --
    cokolwiek

  • 8. Data: 2010-01-03 01:58:03
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > A po cóż następca tego brzydactwa?

    żebym mógł go sobie kupić :)

  • 9. Data: 2010-01-03 11:26:09
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > A po cóż następca tego brzydactwa?

    Bo sa osoby ktore lubia jezdzic komfortowo zamiast ciagnac dupe po ziemi
    scisnietym jak sardynka w puszce.

    szwagier

  • 10. Data: 2010-01-03 11:36:19
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...
[...]

    Hmm, Safrane brakowalo ? tak mi sie wydaje.

    PZDr
    Adam