  • 1. Data: 2009-07-23 10:55:36
    Temat: Co zamiast Samsunga U800
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Witam!

    Długo walczyłem z kiepską jakością rozmów na samsungu U800 (źle mnie było
    słychać) i już wiem, że to wina telefonu a nie sieci komórkowej.

    Poszukuje teraz jakiegoś rozsądnego telefonu zamiast niego. Ważne aby miał
    HSDPA, miał klasyczną obudowę, dobrą baterię i aby nie miał WiFi oraz GPS. I
    co najważniejsze aby był tak szybki jak moja stara Nokia 6151, U800 przy
    niej jest bardzo powolny.

    Jest takie coś na rynku? Ma być nowe i z polskiej dystrybucji.