  • 1. Data: 2009-07-23 09:56:32
    Temat: Orange -profit mnie olewa
    Od: maruda <r...@n...com>

    Witam
    Nie chcą mnie, najwyraźniej ;)
    Od paru lat próbuję się zarejestrować. Kiedyś-tam dostałem SMS, że
    procedura w toku - i nic.
    Mejlałem już kilkakrotnie do Profita, bez efektu. Kamień w wodę.
    ... a teraz na stronach orange.pl po kliknięciu w "kontakt" wyświetla
    się "Artykuł nie został znaleziony".
    BTW - nie widziałem gorszej witryny...

    Gdzie uderzyć?

    --
    Tnx. Pzdr. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2009-08-11 06:18:49
    Temat: Re: Orange -profit mnie olewa
    Od: Marx <M...@n...com>

    maruda pisze:
> [...]
    > Mejlałem już kilkakrotnie do Profita, bez efektu. Kamień w wodę.
    > ... a teraz na stronach orange.pl po kliknięciu w "kontakt" wyświetla

    nigdzie, profit sie konczy
    Marx