eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCompressor Mini w Erze - nie da sie permanentnie usunac tego ustrojstwa? › Compressor Mini w Erze - nie da sie permanentnie usunac tego ustrojstwa?
  • Date: Sun, 26 Apr 2009 12:54:44 +0200
    From: Solos <U...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Compressor Mini w Erze - nie da sie permanentnie usunac tego ustrojstwa?

    Witam,

    od pewnego czasu Era zmusila uzytkownikow "blueconnect w telefonie" do
    korzystania z bardzo watpliwego dobrodziejstwa jakim jest Compressor
    Mini. Dziala to na takiej samej zasadzie jak Opera Mini kompresujac
    zawartosc stron i przesylajac przez proxy. Niestety w efekcie
    zdecydowana wiekszosc stron wyglada zupelnie inaczej niz jakby zostala
    otwarta na komputerze, a co gorsze - niektore strony nie otwieraja sie
    w ogole. Wiele modeli telefonow dzisiaj ma wbudowana przegladarke
    obslugujaca pelny HTML i jest w stanie wyswietlic strony w telefonie,
    ktore beda wygladaly dokladnie tak samo, jak otwarte na komputerze. Era
    jednak nie daje mozliwosci wyboru - aktywacji lub deaktywacji
    Compressora Mini. Dla uzytkownikow blueconnect w telefonie usluga jest
    aktywna i nie moze zostac na stale wylaczona, co jest wg mnie bzdura.
    Jesli jest wiecej osob takich jak ja, ktorym to przeszkadza, proponuje
    napisac do BOKu Ery skarge na usluge Compressora Mini. Niech Era pozwoli
    uzytkownikom wybrac czy chca z niego korzystac czy nie. Wiem, ze niby
    mozna wylaczyc kompresje, ale rzad ikon na gorze jest caly czas
    widoczny, a ja nie chce go miec.

    Co myslicie o tej kwestii?

    Pozdrawiam,

    Solos