  • 1. Data: 2024-04-17 22:44:39
    Temat: Odzyskiwanie konta Google'a po utracie telefonu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Próbuję odzyskać (komuś) konto Google'a po utracie telefonu.

    Włożyłem duplikat karty SIM do jednego ze swoich starodawnych telefonów z
    nadzieją na SMS-a, wchodzę na google.com, wpisuję email (hasło oczywiście
    nieznane) i do wyboru mam tylko "wpisz hasło" albo "użyj klucza".

    Po wyborze tego drugiego mam "urządzenie poprosi o odcisk palca, wizerunek
    twarzy lub metodę odblokowywania ekranu". Ale jak jak "urządzenia" nie ma??

    Da się to jakoś odzyskać?
    Będzie więcej opcji jak włożę do świeżego telefonu?

  • 2. Data: 2024-04-18 08:30:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-04-2024 o 22:44, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > nadzieją na SMS-a, wchodzę na google.com, wpisuję email (hasło oczywiście
    > nieznane) i do wyboru mam tylko "wpisz hasło" albo "użyj klucza".

    Ale chodzi ci o hasło do konta?
    Bo z telefonem i kartą sim ma to niewiele wspólnego raczej.

    Normalne logowanie na komputerze też nie ma opcji przypominania hasła?

  • 3. Data: 2024-04-18 09:45:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 18 Apr 2024 08:30:43 +0200, w <uvqemj$fee$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Ale chodzi ci o hasło do konta?
    > Bo z telefonem i kartą sim ma to niewiele wspólnego raczej.

    Tak. W przypadku zapomnianie wysyła na email zapasowy lub SMS-a.

    > Normalne logowanie na komputerze też nie ma opcji przypominania hasła?

    "Weź urządzenie do ręki i z sekcji Bezpieczeństwo wpisz kod".

  • 4. Data: 2024-04-18 10:42:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-04-2024 o 09:45, r...@k...pl pisze:

    > "Weź urządzenie do ręki i z sekcji Bezpieczeństwo wpisz kod".

    A logowanie po nr telefonu?

  • 5. Data: 2024-04-18 18:32:43
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    W dniu 2024-04-17 o 22:44, r...@k...pl pisze:
> [...]
    >
    > Da się to jakoś odzyskać?
    > Będzie więcej opcji jak włożę do świeżego telefonu?

    Od dnia gdy uruchomili gemini używam do rozwiązywania problemów z
    google. Na prawdę na własny temat ma dużą wiedzę, czego nie można
    powiedziec o innych tematach.
    Dostępne bez logowania:

    https://g.co/gemini/share/6869b4dafcf0

  • 6. Data: 2024-04-19 12:19:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 18 Apr 2024 10:42:13 +0200, w <uvqmd5$fed$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > A logowanie po nr telefonu?

    Po wpisaniu numeru nakazuje wpisać imię i nazwisko, po czym wyświetla
    prawidłowy email (czyli nr telefonu zna) i chce hasła. Potem jak wyżej "weź
    urządzenie..."

  • 7. Data: 2024-04-19 12:20:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 18 Apr 2024 18:32:43 +0200, w <uvrhvb$cug$1$kw1618@news.chmurka.net>,
    Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl> napisał(-a):

    > Od dnia gdy uruchomili gemini używam do rozwiązywania problemów z
    > google. Na prawdę na własny temat ma dużą wiedzę, czego nie można
> [...]

    Nawet nie jest aktualne.

  • 8. Data: 2024-04-19 14:16:26
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    W dniu 19.04.2024 o 12:20, r...@k...pl pisze:

    > Nawet nie jest aktualne.

    Gemini wziął wiedzę z nieaktualnych stron google ?

  • 9. Data: 2024-04-19 14:26:05
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Da się to jakoś odzyskać?
    > Będzie więcej opcji jak włożę do świeżego telefonu?

    Z poziomu PC też masz takie opcje?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 10. Data: 2024-04-19 18:02:14

    Fri, 19 Apr 2024 14:16:26 +0200, w <uvtnap$72l$1$kw1618@news.chmurka.net>,
    Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl> napisał(-a):

    > Gemini wziął wiedzę z nieaktualnych stron google ?

    Wystarczy wejść i sprawdzić.