  • 1. Data: 2012-03-06 10:17:06
    Temat: Corsair Vengeance - wysokosc
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Witam

    Czy zna ktos moze wysokosc modulow pamieci Corsair Vengeance w wersji
    niebieskiej?

    http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/21/65/23/
    23/2165232383

    Nie moge wygooglowac, a boje sie, ze nie wejda pod radiator.
    Zaopytalem dwoch sprzedawcow na allegro, ale mnie olali :/

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 2. Data: 2012-03-06 10:24:04
    Temat: Re: Corsair Vengeance - wysokosc
    Od: geos <g...@n...invalid>

    R.e.m.e.K wrote:
> [...]
    >
    > Nie moge wygooglowac, a boje sie, ze nie wejda pod radiator.
    > Zaopytalem dwoch sprzedawcow na allegro, ale mnie olali :/

    u mnie od górnej krawędzi gniazda ok. 48mm, od poziomu płyty ok. 56mm

    pozdrawiam,
    geos

  • 3. Data: 2012-03-06 14:51:40
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 06 Mar 2012 11:24:04 +0100, geos napisał(a):

    > u mnie od górnej krawędzi gniazda ok. 48mm, od poziomu płyty ok. 56mm

    Thx

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 4. Data: 2012-03-06 22:18:50
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "R.e.m.e.K" napisal:

    > Czy zna ktos moze wysokosc modulow pamieci Corsair Vengeance w wersji
    > niebieskiej?

    Pewnie producent.

    > Nie moge wygooglowac, a boje sie, ze nie wejda pod radiator.

    http://www.corsair.com/support/faq/memory/
    Drugie pytanie od góry.

    > Zaopytalem dwoch sprzedawcow na allegro, ale mnie olali :/

    A lyzka na to: niemozliwe? ;->

    JoteR