  • 1. Data: 2012-03-05 20:34:48
    Temat: lekki netbook z SSD i dobrym akumulatorem
    Od: MistyInRoots <j...@g...eu>

    Chciałbym kupić netbooka, jak najlżejszego i z dyskiem SSD.
    Priorytety to niska waga (to dla kobiety) i duża pojemność akumulatora
    (jak najdłuższy czas pracy).
    Mile widziany dysk typu SSD (bo lekki, wydajny i mało prądu zużywa).
    System operacyjny jakiś Windows - może Win 7 starter?

    Reszta drugorzędna, czyli mniej istotna jest szybkość CPU, ilość RAM,
    wielkość matrycy itd.
    Nie znam się zupełnie na netbookach, możecie mi zaproponowac jakieś
    modele netbooków?

    --
    pozdrawiam
    MistyInRoots

  • 2. Data: 2012-03-05 23:35:49
    Temat: Re: lekki netbook z SSD i dobrym akumulatorem
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MistyInRoots" <j...@g...eu> wrote in message
> [...]
    > wielkość matrycy itd.
    > Nie znam się zupełnie na netbookach, możecie mi zaproponowac jakieś modele

    Asus Zenbook.

  • 3. Data: 2012-03-06 07:19:15
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > "MistyInRoots" <j...@g...eu> wrote in message
    > Asus Zenbook.

    Albo troszkę droższy:

    TOSHIBA Z830-11F i5-2467M 6GB 128GB 13,3 INTHD W7H

  • 4. Data: 2012-03-06 11:11:20
    Od: MistyInRoots <j...@g...eu>

    W dniu 2012-03-06 08:19, Chris pisze:
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Albo troszkę droższy:
    >
    > TOSHIBA Z830-11F i5-2467M 6GB 128GB 13,3 INTHD W7H

    Dzięki. Modele bardzo ciekawe i fajne, ale jednak za drogie.
    Myślałem nie o ultrabooku a o NETbooku w cenie tak do 2000 zł.
    Z tego co widziałem to można kupić prostego netbooka za ok 1000 zł?

    --
    MistyInRoots

  • 5. Data: 2012-03-06 11:30:01
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/03/2012 11:11, MistyInRoots wrote:

    > Dzięki. Modele bardzo ciekawe i fajne, ale jednak za drogie.
    > Myślałem nie o ultrabooku a o NETbooku w cenie tak do 2000 zł.
    > Z tego co widziałem to można kupić prostego netbooka za ok 1000 zł?

    Jeśli netbook, to może coś w stylu MSI U115? Ma 8GB SSD na system +
    dysk 160GB na dane, podczas normalnej pracy czy przeglądania internetu
    powinien wytrzymać ok. 10 godzin i widzę je na alledrogo za mniej niż 100zł.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 6. Data: 2012-03-06 13:25:48
    Od: MistyInRoots <j...@g...eu>

    W dniu 2012-03-06 12:30, kamil pisze:

> [...]
    > 160GB na dane, podczas normalnej pracy czy przeglądania internetu
    > powinien wytrzymać ok. 10 godzin i widzę je na alledrogo za mniej niż

    Dzięki za sugestię. Zainteresowałem się netbookami MSI, całkiem ładne i
    cenowo rozsądne. Ten U115 gdybym zobaczył kilka lat temu to
    powiedziałbym "wow, znakomity!"
    Jednak U 115 to model sprzed dobrych kilku lat, a szukam czegoś sprzed
    maks 1 roku lub nowego. :)

    A jest jakiś wspólczesny odpowiednik U115 ,powiedzmy z SSD 16-32GB?
    (drugi dysk na dane jest zbędny, dane dodatkowe będą na pendrivie w
    razie potrzeby)

    Z tego co widzę to MSI nie montuje już hybrydowych netbooków, a właśnie
    Windows 7 potrafił by SSD sprawniej od XP obsłużyć!

    Gdyby tak modele MSI U160DX albo U180 były z dyskami SSD to bym o ich
    zakupie myślał.

    Proszę o dalsze propozycje.

    --
    pozdrawiam
    MistyInRoots

  • 7. Data: 2012-03-06 13:44:27
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/03/2012 11:30, kamil wrote:

> [...]
    > 160GB na dane, podczas normalnej pracy czy przeglądania internetu
    > powinien wytrzymać ok. 10 godzin i widzę je na alledrogo za mniej niż

    1000zł oczywiście. Ewentualnie dowolny netbook + podmiana dysku na SSD,
    128GB dostaniesz poniżej 600zł.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 8. Data: 2012-03-06 13:56:54
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 06/03/2012 13:25, MistyInRoots wrote:

> [...]
    > Windows 7 potrafił by SSD sprawniej od XP obsłużyć!
    >
    > Gdyby tak modele MSI U160DX albo U180 były z dyskami SSD to bym o ich

    Pytanie czy Netbook na pewno wystarczy, czy jednak żona potrzebuje nieco
    większego ekranu kosztem czasu na baterii.

    Jak Netbook, pomyśl może po prostu o dołożeniu niewielkiego dysku SSD,
    40-60GB kupisz w cenie różnicy między tańszym a drogim netbookiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 9. Data: 2012-03-06 14:05:06
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    kamil nabazgrał(a):

    > 1000zł oczywiście. Ewentualnie dowolny netbook + podmiana dysku na SSD,
    > 128GB dostaniesz poniżej 600zł.

    60GB wystarczy //

  • 10. Data: 2012-03-06 17:30:19
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2012-03-06 08:19, Chris pisze:
    > TOSHIBA Z830-11F i5-2467M 6GB 128GB 13,3 INTHD W7H
    Fajna ta Toshiba, teraz akurat używam Della Vostro V131 z i5 i SSD
    Dobra rzecz to gwarancja NBD
    Co ciekawego w pułapie do 5, no maksimum 6 tysięcy brutto trochę
    lżejszego można znaleźć?