  • 11. Data: 2010-01-15 10:03:34
    Temat: Re: Cos nie tak...?? Daewo Matiz
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Adam M. pisze:
    Ten samochod to dzielo szatana :)

    a ja bym powiedział, że dzieło żółtych łapek :)

    --
    krzysiek82

  • 12. Data: 2010-01-15 12:48:12
    Od: "Adam M." <a...@o...pl>

    No przeciez napisalem ze jest na module zadnej cewki nie ma...
    Zobaczymy te zawory... chodz nie sadze zeby to byla ich wina...

  • 13. Data: 2010-01-15 13:57:34
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Adam M. pisze:
    > No przeciez napisalem ze jest na module zadnej cewki nie ma...

    Ani jednej? CUD?!?

  • 14. Data: 2010-01-15 18:06:13
    Od: J W <g...@g...com>

    > No przeciez napisalem ze jest na module zadnej cewki nie ma...

    No to problem rozwiązany, zajumali Ci cewkę...

  • 15. Data: 2010-01-16 00:21:01
    Od: "Adam M." <a...@o...pl>

    Bylem u mechaniora:) powiedzial ze to modul... za 2 dni kupie wymienie i

  • 16. Data: 2010-01-20 22:32:53
    Od: "Adam M." <a...@o...pl>

    Wymienilem modul, juz jest super:)