  • 1. Data: 2009-05-04 21:08:54
    Temat: Cos pozytywnego o Nas :)
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1598560,0,,motocyklisci
    _zatrzymali_pijanego_kierowce,wiadomosc.html

    Koczis
    R1

  • 2. Data: 2009-05-04 21:21:11
    Temat: Re: Cos pozytywnego o Nas :)
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-05-04 23:08, Użytkownik Koczis napisał:
    > http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1598560,0,,motocyklisci
    _zatrzymali_pijanego_kierowce,wiadomosc.html

    Nie zatrzymali, uciekł do domu przed natarczywymi motocyklistami
    którzy mu zajeżdżali drogę, oraz gwałtownie hamowali.
    Był taki zdenerwowany po powrocie że wypił kilka głębszych
    i został aresztowany przez policję a niedouczony prokurator
    oskarżył go o prowadzenie pod wpływem. Tak to będzie wyglądało
    w sądzie. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-05-04 21:26:48
    Od: McFerry <r...@k...pl>

    Koczis pisze:
    > http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1598560,0,,motocyklisci
    _zatrzymali_pijanego_kierowce,wiadomosc.html

    > Koczis
    > R1

    Przypomina się dowcip o żółwiach co pouciekały z klatki w zoo. Jeżeli
    ten gość na dwóch promilach im uciekł piechotą ... :)

  • 4. Data: 2009-05-04 21:59:36
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Koczis" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1598560,0,,motocyklisci
    _zatrzymali_pijanego_kierowce,wiadomosc.html

    i te 2 lata wiezienia, czasem mysle ze wiadomosci portali pisane sa na
    kolanie 5 min przed aktualizacja strony

  • 5. Data: 2009-05-04 22:28:06
    Od: ";-\)" <s...@g...pl>

    > http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1598560,0,,motocyklisci
    _zatrzymali_pijanego_kierowce,wiadomosc.html

    'wykazali sie godna pochwaly postawa obywatelska' :D
    Akurat zajechal droge tym o slabych nerwach i koledzy motocyklisci chcieli
    mu najzwyczajniej wpierdol dac. Jak sie zorientowal to zaczal uciekac. A
    wstyd mu bylo, ze zostawil toczke i chlapnal sobie.

    BTW
    Jazdy po pijaku mi nie udowodnia, bo nie przylapali go na goracym uczynku.
    To ze byly jego dokumenty to co? Jego samochod, mogl zostawic.

    --
    Jedi ;-)
    Z750

  • 6. Data: 2009-05-05 06:26:58
    Od: Magic <m...@w...pl>

    McFerry pisze:
    _zatrzymali_pijanego_kierowce,wiadomosc.html

    > Przypomina się dowcip o żółwiach co pouciekały z klatki w zoo. Jeżeli
    > ten gość na dwóch promilach im uciekł piechotą ... :)

    Ty wiesz jaki po wódce niektórym się szwendacz włącza ? Nie utrzymasz.

    A na serio to ja im się nie dziwię, wynikłaby szamotanina, gościu coś by
    się stało i oskarżyłby ich o napaść i pobicie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2009-05-05 06:38:17
    Od: m...@o...pl

    On 4 Maj, 23:08, "Koczis" wrote:
    > http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1598560,0,,motocyklisci
    _zatrzymali_pijan...

    Nic nie napisali o tym czy mu lusterka odpadły:-)

    Monster

  • 8. Data: 2009-05-05 06:54:14
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    ;-) pisze:
> [...]
    > Jazdy po pijaku mi nie udowodnia, bo nie przylapali go na goracym uczynku.
    > To ze byly jego dokumenty to co? Jego samochod, mogl zostawic.

    wiesz, były szef LPR (nie, nie ten wysoki) został złapany na parkingu
    przy aucie i ma sparwe o prowadzenie w stanie nietrzeźwości na podstawie
    zeznań świadków (że parkował, lub próbował odparkować i uszkodził).

    --
    gildor
    9'99

  • 9. Data: 2009-05-05 09:01:18
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-05-05 08:54, Użytkownik gildor napisał:

    > wiesz, były szef LPR (nie, nie ten wysoki) został złapany na parkingu
    > przy aucie i ma sparwe o prowadzenie w stanie nietrzeźwości na podstawie
    > zeznań świadków (że parkował, lub próbował odparkować i uszkodził).

    Parkował, uszkodził przyjechała policja i stwierdziła że jest
    pod wpływem, do kompletu są świadkowie. A tutaj faceta było jednak
    troszkę inaczej.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-05-05 09:03:56
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    RadoslawF pisze:

    > Parkował, uszkodził przyjechała policja i stwierdziła że jest
    > pod wpływem, do kompletu są świadkowie. A tutaj faceta było jednak
    > troszkę inaczej.

    tak samo. świadkowie. w 5-10 min ponad 2 promile nie dałby rady.
    chociaż to polak... jak mniemam.

    --
    gildor
    9'99