  • 1. Data: 2009-05-04 13:46:38
    Temat: Szukam chętnych na garaż [waw]
    Od: fangorn <k...@g...com>

    Opiekuję się garażem i szukam chętnych do jego współwynajmowania pod
    motocykle. Myślę że 3 zmieszczą się bez problemu, a i miejsce jeszcze
    zostanie. Koszty dzielimy po równo.

    Garaż znajduje się w Warszawie, na ulicy Gąbińskiej (Bielany/
    Słodowiec), obok Parku Olszyna.
    Jest murowany, w środku jest prąd i światło. Wjazd na teren garażów
    jest na pilota.

    To tu: http://skocz.pl/gabin5

    Zainteresowanych proszę o kontakt e-mailowy lub telefoniczny pod numer
    661 966 019.

    Pozdrawiam,

    Kuba

  • 2. Data: 2009-05-05 07:24:11
    Temat: Re: Szukam chętnych na garaż [waw]
    Od: "maka" <m...@w...pl>

    Użytkownik "fangorn" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
[...]

    Nom niedaleko mnie Jak koszty się kształtują??