  • 441. Data: 2020-06-23 22:53:01
    Temat: Re: Covid w Szwecji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Nierealne, ostatnio było po dwadzieścia kilka stopni i ludzie
    > chodzili w koszulkach z krótkimi rękawami.
    > Nie bardzo jest gdzie nosić te wszystkie potrzebne środki
    > bezpieczeństwa.

    Te wszystkie srodki bezpieczenstwa to tak naprawde buteleczka 50mln z
    płynem odkazajacym.
    Nie widze problemu.

    > Bo osiem czy więcej godzin w maseczce to już zagrożenie zdrowia.
    > Ale pracowników w sklepach nikt się nie czepiał, o próbach
    > rozdawania mandatów za brak maseczki na ulicy jak były obowiązkowe
    > niestety czytałem.

    Ale to był brak maseczki która została zastąpiona przyłbicą?
    Stawiam ze raczej po prostu brak czegokolwiek.
    Z maseczkami to oczywiście zgoda - sam na poczatku uzywałem i
    szybciutko zaczałem miec problemy z gardłem, nawet podejrzewałem ze
    moze lekko przeszedłem to gówno.

    Dlatego byłem wielkim zwolennikiem rozsadnych ograniczen i bardzo mocno
    krytykowałem moim zdaniem bzdury w stylu zakazu wchodzenia do lasu czy
    koniecznosc uzywania maseczki na dworze jezeli nikogo nie ma w poblizu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 442. Data: 2020-06-23 23:10:39
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-23 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Ale ja sie szczerze zastanawiam nad taka konstrukcja tarczy która
    > potrafi za jedno miejsce pracy zapłacic przedsiebiorcy prawie
    > 200kPLN... A z drugiej strony innemu nie dac nic.

    Bo obecnie trzeba pokazać tylko medialnie, że rząd daje
    a przy okazji zamieszania przepchnąć jakieś
    prawne kruczki typu brak odpowiedzialności rządzących w okresie pandemii
    czy jakieś inne aborcyjne kwiatki.
    To są zaniedbania legislacyjne - kilkuletnie.
    Wina ostatnich kilku rządów.
    Brak przemyślanych przepisów pomocowych.
    Czas był co najmniej od ostatniego tąpnięcia rynkowego w 2008-2009.
    Przyglądałem się wtedy jak zgrabnie mają to zorganizowane w Niemczech -
    w oparciu o solidarność pracodawcy, pracownika i lokalnego UP.

  • 443. Data: 2020-06-23 23:22:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Módl sie Budzik żeby nie było echa epidemii. Chwilowo pomimo zdjęcia części
    ograniczeń udaje się trzymać ilość zachorowań na jakimś rozsądnym poziomie. Wygląda
    tak że aby do wyborów. Ale jak po wyborach pojawiło by się echo to na bank obowiązek
    noszenia wszedzie maseczek będzie nałożony a policja i inne służby nikomu nie
    odpuszcza. Teraz ryzykują i stosują metodę znana z PRL, czyli nie wkurwiac wtedy
    klasy robotniczej teraz wyborców. Są w stanie poświęcić cudze życia żeby osiągnąć
    swój cel. Po wyborach zaczną ratować kase żeby jej nie zabrakło. Mówili że pieniędzy
    mieli na trzy miesiące takich działań jakie zrobili. Jest jeszcze rezerwa w postaci
    złota czy rezerwy w obcych walutach. Ale to pieniądze na wypadek wojny albo innego
    kataklizmu a nie do wydania bo jakimś baranom maseczek nie chce się nosić. WHO
    oświadczyło że maseczka przy prostocie stosowania i niskiej cenie jest
    najskuteczniejszym sposobem na wyhamowanie pandemii. Z ciekawości wszedłem na różne
    takie Onety biednych państw afrykańskich. Tak jak na Onecie czy innej Interii są
    zdjęcia i filmy z ulic. Oni tam w maseczkach po ulicach chodzą. Jak ci duszno w
    maseczce to popatrz jak w gorących krajach po ulicach chodzą ubrane muzułmanki. I
    jakoś żyją przy trzydziestu pięciu stopniach w czarnym worku zasłaniającym wszystko z
    niewielkimi otworami z wszyta siatka żeby coś widziały. A Ty umierałes od maseczki.
    Znowu zajebales jak chory w kubeł tak jak z oszczędzaniem wody.

  • 444. Data: 2020-06-24 01:56:11
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-06-23 o 22:53, Budzik pisze:

    > Te wszystkie srodki bezpieczenstwa to tak naprawde buteleczka 50mln z
    > płynem odkazajacym.

    Naiwny.

    > Nie widze problemu.

    A ja widzę. Żeby wejść do sklepu trzeba dalej maseczkę.
    Przychodnie dalej zamknięte, masz problem to zadzwoń ale nie przychodź.

    > Ale to był brak maseczki która została zastąpiona przyłbicą?
    > Stawiam ze raczej po prostu brak czegokolwiek.

    Nie stawiaj, w jednym województwie umundurowany skurwysyn
    napisał prawo powielaczowe w którym stwierdził że przyłbica
    nie może zastąpić maseczki.
    Tak jak w innym kretyn kazał pisac mandaty za mycie pojazdów
    na myjce samochodowej.

> [...]
    > krytykowałem moim zdaniem bzdury w stylu zakazu wchodzenia do lasu czy
    > koniecznosc uzywania maseczki na dworze jezeli nikogo nie ma w poblizu.

    Wszyscy krytykowali ale trzeba było głosić panikę żeby w pierwotnym
    terminie zrobić głosowanie w sposób nie konstytucyjny.

    Pozdrawiam

  • 445. Data: 2020-06-24 10:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Naiwny.

    A mogłbys chcoaiz dwoma słowami wyjasnic swoj punkt widzenia?

    > A ja widzę. Żeby wejść do sklepu trzeba dalej maseczkę.
    > Przychodnie dalej zamknięte, masz problem to zadzwoń ale nie
    > przychodź.

    Troche przesadzasz. Duzo rzeczy mozna załatwic zdalnie, telefonicznie,
    telewizytami etc. Ale jak masz potrzebe przyjscia osobiscie to nikt cie
    nie wyprosi.
    A jak w twojej przychodni nie chca cie przyjac to pamietaj ze dostaja
    za ciebie kase i moze warto zmienic perzychodnie?

> [...]
    > nie może zastąpić maseczki.
    > Tak jak w innym kretyn kazał pisac mandaty za mycie pojazdów

    Takie mamy prawo. Bez mozliwości odwołania, decyduje wypisujacy mandat.
    Moze za rok dwa ludzie odzyskaja kase z niesłusznie nałozonych mandatów
    ale co sie namecza to ich.
    Na szczescie to sa nie tak znowu czeste przypadki.
    Korzystam z przyłbicy juz od jakiegos czasu i na razie nikt sie mnie
    nie czepiał.

    Nic dodac, nic ujac :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 446. Data: 2020-06-24 10:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Módl sie Budzik żeby nie było echa epidemii.

    Z tym modleniem sie to zostawie to co bardziej zarliwym katolikom.
    Ale oczywiscie trzymam kciuki.

    > Chwilowo pomimo
    > zdjęcia części ograniczeń udaje się trzymać ilość zachorowań na
    > jakimś rozsądnym poziomie. Wygląda tak że aby do wyborów.

    O kurcze, i ty brutusie przeciwko... ;-P

    > Ale jak
    > po wyborach pojawiło by się echo to na bank obowiązek noszenia
    > wszedzie maseczek będzie nałożony a policja i inne służby nikomu
    > nie odpuszcza.

    Pewnie tak.

> [...]
    > ratować kase żeby jej nie zabrakło. Mówili że pieniędzy mieli na
    > trzy miesiące takich działań jakie zrobili.

    Gdyby mieli to by nie było teraz deficytu 30 miliardowego...

> [...]
    > wszystko z niewielkimi otworami z wszyta siatka żeby coś widziały.
    > A Ty umierałes od maseczki. Znowu zajebales jak chory w kubeł tak

    Z tym umieraniem to oczywiście przesadzasz.
    Ale nosiłem maseczke jeszcze w czasie kiedy z TV madre głowy rzdowe
    mowiły ze nie trzeba. Nosiłem ja wszedzie w sklepach gdzie nikt inny
    sie takimi pierdołami nie przejmował robiąc zakupy 5 rodzinom...
    Objawy były takie a nie inne wiec zmieniłem na przyłbice i problemy jak
    reką odjał.

    Wiec takie uwagi wiesz gdzie mozesz sobie tradycyjnie włozyc?

    Teraz nosze przyłbice, przy czym jezeli sadzisz ze wiekszosc osób z
    którymi sie w ciagu dnia spotykam ma cokolwiek zakrywajacego twarz to
    sie grubo mylisz.
    Wiekszosc nie ma.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 447. Data: 2020-06-24 12:31:20
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-06-24 o 10:59, Budzik pisze:

    > A mogłbys chcoaiz dwoma słowami wyjasnic swoj punkt widzenia?

    Niżej to zrobiłem.

> [...]
    > A jak w twojej przychodni nie chca cie przyjac to pamietaj ze dostaja
    > za ciebie kase i moze warto zmienic perzychodnie?

    W innych jest to samo.
    W grudniu zapisali mnie na kwiecień do okulisty, oczywiście
    zadzwonili i odwołali z przeniesienie terminu na sierpień.
    Telewizyta jest dla przewlekle chorych i polega na zdalnym
    pocieszeniu pacjenta i wypisaniu recept na to co zwykle.

    Pozdrawiam

  • 448. Data: 2020-06-25 15:27:12
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-06-23 23:22, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    noszenia wszedzie maseczek będzie nałożony a policja i inne służby nikomu nie

    Swoim nie odpuszczą?

> [...]
    nie do wydania bo jakimś baranom maseczek nie chce się nosić.

    Barany to nigdy nie pracowały i wydaje im się, że można to wszystko
    wykreować.

    >WHO oświadczyło że maseczka przy prostocie stosowania i niskiej cenie jest
    najskuteczniejszym sposobem na wyhamowanie pandemii.

    Ile jest warte to oświadczenie?

> [...]
    umierałes od maseczki. Znowu zajebales jak chory w kubeł tak jak z oszczędzaniem

    Może są przyzwyczajemi do biedy mentalnej.