  • 1. Data: 2020-05-12 01:15:19
    Temat: jaki prostownik?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    pierwszy;)

    Zacznę na wszelki wypadek taki watek bo zrobiło się straszecznie zimno
    Podobno w PL ma być śnieg.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 2. Data: 2020-05-12 09:41:30
    Temat: Re: jaki prostownik?
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-05-12 o 01:15, PiteR pisze:
    > pierwszy;)
    >
    > Zacznę na wszelki wypadek taki watek bo zrobiło się straszecznie zimno
    > Podobno w PL ma być śnieg.

    Ja używam takiego
    https://www.banggood.com/FOXSUR-12V-5A-Pulse-Repair-
    LCD-Battery-Charger-For-Car-Motorcycle-Agm-Gel-Wet-L
    ead-Acid-Battery-p-1347622.html

    i całkiem dobrze działa, szczególnie regeneracja pulsowa, obciążam
    dodatkowo żarówką 5-10W aku i tak zostawiam na 2 dni. Miałem już dość
    słaby aku i takie ładowania mu pomogły.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2020-05-12 09:47:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    >pierwszy;)

    >Zacznę na wszelki wypadek taki watek bo zrobiło się straszecznie
    >zimno
    >Podobno w PL ma być śnieg.

    Prostownik ? O opony pytaj :-)

    J.

  • 4. Data: 2020-05-12 11:10:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    >pierwszy;)
    >Zacznę na wszelki wypadek taki watek bo zrobiło się straszecznie
    >zimno
    >Podobno w PL ma być śnieg.

    Snieg to juz byl

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-snieg-deszcz-
    i-znaczne-ochlodzenie-zimowy-poranek-w-wielu-mi,nId,
    4490974

    I znowu sady zmarzly i jablek nie bedzie ?

    J.

  • 5. Data: 2020-05-12 11:22:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.05.2020 o 11:10, J.F. pisze:

    > https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-snieg-deszcz-
    i-znaczne-ochlodzenie-zimowy-poranek-w-wielu-mi,nId,
    4490974

    > I znowu sady zmarzly i jablek nie bedzie ?

    Za zimno!
    Za gorąco!
    Za sucho!
    Za mokro!
    NIe ma komu zbierać!

    Idealne warunki - Łooo panie, za tyle to mi silnika w urusie nie ołaca
    włanczać!

    Rolnicy ty takie agrocierpy;)

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2020-05-12 11:52:28
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 12.05.2020 o 11:10, J.F. pisze:

    > I znowu sady zmarzly i jablek nie bedzie ?

    Jeszcze nie. Dziś Pankracego i w nocy było +5 st.

    PS. I więcej spacji przed pytajnikiem. Co to jest jedna,
    gdy o znakach diakrytycznych nie słyszałeś? Zrób mi
    te laske.

  • 7. Data: 2020-05-12 21:47:28
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-05-12 o 01:15, PiteR pisze:
    > pierwszy;)
    >
    > Zacznę na wszelki wypadek taki watek bo zrobiło się straszecznie zimno
    > Podobno w PL ma być śnieg.

    jakiś Einhel electronic z promki i daje radę. Nie przeładuje.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2020-05-12 22:26:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jakie opony? Czy powietrze w kołach na azot zmienione, to najważniejsze pytanie.