  • 1. Data: 2012-11-14 21:19:02
    Temat: Crosspost - sfajczyło się auto na "F"
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Pod Rondem Grunwaldzkim w KRK, dzisiaj koło siedemnastej. Dobrze, że
    francuzik zdołał jeszcze wyjechać z tunelu, inaczej trza by spierdalać w
    podskokach na nóżkach, z dorobkiem życia pod pachą ;)

    http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2012/11/Dzisi
    aj-pozar-auta-w-tunelu-pod-Rondem.html

    Pozdr,

    Koziołek

  • 2. Data: 2012-11-14 22:43:24
    Temat: Re: Crosspost - sfajczyło się auto na "F"
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Koziołek" <d...@X...pl> napisał w wiadomości
    > Pod Rondem Grunwaldzkim w KRK, dzisiaj koło siedemnastej. Dobrze, że
    > francuzik zdołał jeszcze wyjechać z tunelu, inaczej trza by spierdalać w
    > podskokach na nóżkach, z dorobkiem życia pod pachą ;)

    Jakby był na "A" albo na "V", a w szczególności na "M", to na pewno spaliłby
    się znacznie bezpieczniej i w lepszym miejscu ;) Oczywiście taki na "T" lub
    na "H" wogóle nie odwazyłby się spalić w miejscu publicznym ;)

  • 3. Data: 2012-11-14 23:05:12
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Pod Rondem Grunwaldzkim w KRK, dzisiaj koło siedemnastej. Dobrze, że francuzik
    > zdołał jeszcze wyjechać z tunelu, inaczej trza by spierdalać w podskokach na
    > nóżkach, z dorobkiem życia pod pachą ;)

    Oczywiscie debile na drugiej jezdni musza sprawdzic co sie dzieje i zaraz jeden
    drugiemu wjedzie w zad, po czym koreczek murowany :/

    sz

  • 4. Data: 2012-11-15 15:54:25
    Od: Tomek <w...@n...pl>

    > Oczywiscie debile na drugiej jezdni musza sprawdzic co sie dzieje i zaraz jeden
    > drugiemu wjedzie w zad, po czym koreczek murowany :/

    Dokładnie tak jest.
    Ostatnio stałem w korku, bo przy estakadzie na 29 Listopada baba wjechała
    matizem pod ciężarówkę. Nic się nie stało, ale podobni debile nie mogą
    normalnie przejechać obok miejsca zdarzenia, tylko każdy musi prawie się
    zatrzymać i nasycić oczy. No i korek na kilkanaście minut stania.

    A co do spalonego auta: no i co z tego?

    pozdr

  • 5. Data: 2012-11-26 22:56:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-11-2012 21:19, Koziołek pisze:
    > http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2012/11/Dzisi
    aj-pozar-auta-w-tunelu-pod-Rondem.html

    Widać Folcwageny dobrze się palą.

    --