  • 1. Data: 2012-11-14 17:57:08
    Temat: PROAMA - doświadczenia
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Witam,
    to świeża firma na rynku jesteś ciekaw, jakie macie doświadczenia.
    Kalkulacja na stronie mnie zniechęciła (zdecydowanie gorzej niż obecna
    Hestia i podobnie w stosunku do oferty Liberty Direct), a tutaj dzwoni
    mi "doradca" (tak, zostawiłem telefon) i oferta wygląda cokolwiek
    lepiej niż we wcześniej wymienionych. Tak się zastanawiam czy warto
    zmienić po raz kolejny ubezpieczyciela, choć z poprzednim mam dobre
    doświadczenia (podobnie jak z jeszcze wcześniejszym, ale cena jednak
    miała znaczenie przy porównywalnych warunkach).
    Wiadomo, że zadowoleni rzadko piszą, natomiast niezadowoleni bardzo
    często - pytanie tylko, ilu ich jest :)