  • 1. Data: 2021-07-27 10:00:21
    Temat: Re: [Ctrl]+[C] & [Ctrl]+[V] - przejęte
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-07-27 o 10:01, anna pisze:

    > [Ctrl]+[C] & [Ctrl]+[V] przejęte zostały najprawdopodobniej przez jakiś
    > program, niewykluczone, że obsługujący grafikę, bo kiedyś były już problemy
    > ale z PL fontami, tj.: "ć". Czy, a jeżeli tak to jakim softem zewnętrznym
    > można sprawdzić, która aplikacja działająca w tle, przechwyciła sobie te
    > skróty?

    Te klawisze o których piszesz to "kopiuj", "wklej".
    "ć" masz pod prawyAlt+c.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2021-07-27 10:26:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Będzie ciekawie ;-)

  • 4. Data: 2021-07-27 11:54:28
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Tue, 27 Jul 2021 10:00:21 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Te klawisze o których piszesz to "kopiuj", "wklej".
    Fascynujące.

    > "ć" masz pod prawyAlt+c.
    Jesteś niesamowity. Mam też pod lewym, na klawiaturze pozbawionej prawego.

  • 5. Data: 2021-07-27 12:14:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-27, anna <a...@g...com> wrote:
> [...]
    > można sprawdzić, która aplikacja działająca w tle, przechwyciła sobie te

    Nie działa nigdzie, czy pod jakąś konkretną aplikacją?
    Skąd podejrzenie, że przejęty i dlaczego akurat coś od grafiki?

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2021-07-27 12:40:09
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 27/07/2021 09:26, _Master_ wrote:
    > Będzie ciekawie ;-)

    Masakra, skad wiedziales? :D Drugi post "anny" i juz widac sloma wylazi
    z butow. A myslalem, ze bedzie kulturka.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 7. Data: 2021-07-27 13:31:42
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Tue, 27 Jul 2021 10:14:01 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Nie działa nigdzie, czy pod jakąś konkretną aplikacją?
    Nie działa nigdzie np. zwykłe kopiowanie txt do Notatnika.

    > Skąd podejrzenie, że przejęty i dlaczego akurat coś od grafiki?
    Skoro nie działa to "przejęty", logiczne, prawda? Historycznie rzecz
    ujmując, program obsługujący kartę grafiki (ATI) miał taki "ficzer",
    który należało wyłączyć bo "przejmował" Alt+c. Niewykluczone, że jakiś inny
    program przejął skróty z tytułu posta. Stąd moje pytanie.

  • 8. Data: 2021-07-27 14:50:10
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_@_here_go2.pl>

    W dniu 2021-07-27 o 13:31, anna pisze:

> [...]
    > który należało wyłączyć bo "przejmował" Alt+c. Niewykluczone, że jakiś inny
    > program przejął skróty z tytułu posta. Stąd moje pytanie.

    Ciekawe o jaki OS chodzi...

  • 9. Data: 2021-07-27 15:39:08
    Od: netx <n...@g...pl>

    W dniu 27.07.2021 o 10:01, anna pisze:
> [...]
    > można sprawdzić, która aplikacja działająca w tle, przechwyciła sobie te

    Oba ctrl siadły (lewi i prawy) w kombinacji z C i V?
    A może zepsuł się klawisz Ctrl? Działają w ogóle jakiekolwiek kombinacje
    z ctrl typu Ctrl+A, Ctrl+X, Ctrl+Z, Ctr+Y, Ctrl+Strzałki, Ctrl+Home etc.?

  • 10. Data: 2021-07-28 14:58:50
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Tue, 27 Jul 2021 15:39:08 +0200, netx napisał(a):

    > Oba ctrl siadły (lewi i prawy) w kombinacji z C i V?
    Tak.

    > A może zepsuł się klawisz Ctrl?
    Lewy Ctrl+A działa. Nie działa lewy: Ctrl+C i Ctrl+V
    Prawy Ctrl+A działa.
    Zatem Ctrl jest sprawny elektrycznie.

    > Działają w ogóle jakiekolwiek kombinacje
    > z ctrl typu Ctrl+A, Ctrl+X, Ctrl+Z, Ctr+Y, Ctrl+Strzałki, Ctrl+Home etc.?
    Ctrl+A działa, Ctrl+X - nie działa .......