  • 1. Data: 2012-01-11 13:49:02
    Temat: Cyfra +
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    Widzieliście nowy cennik?
    Może warto podpisać nową umowę i nie zgodzić się na nowy cennik zrywając
    ją?? Co wtedy z gratisami??
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2012-01-11 21:11:53
    Temat: Re: Cyfra +
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    glang <g...@o...pl> napisał(a):

    > Widzieliście nowy cennik?
    > Może warto podpisać nową umowę i nie zgodzić się na nowy cennik zrywając
    > ją?? Co wtedy z gratisami??
    > pzdr
    > GL

    Pisałem to na kilku forach
    Cyfra jest dla bogaczy
    A Polsat dla wszystkich

    Zapraszam na forum
    http://sdtv.phorum.pl/index.php

  • 3. Data: 2012-01-11 21:47:20
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 11.01.2012 22:11, Jacek Buda pisze:

    > Pisałem to na kilku forach
    > Cyfra jest dla bogaczy
    > A Polsat dla wszystkich

    a polsat dla biednych

  • 4. Data: 2012-01-12 07:16:40
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > a polsat dla biednych

    no właśnie nie wiem jak jest na prawdę :)
    kolega ma Polsat HD tuner z HDD i płaci 99 zł z HBO
    ja płacę za cyfrę 59 mam to co mi potrzeba - C+ HD bez HBO ale to mogę sobie
    dołaczyć za 15 zł więc wyjdzie 74. tuner też z HDD
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2012-01-12 07:31:07
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Jacek Buda* napisał(-a):

    > Zapraszam na forum

    Bardzo aktywne i fajne to forum :D Jak wszedłem na nie, to od razu
    pomyślałem, że mi przeglądarka klękła.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2012-01-12 07:35:46
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-01-12 08:16, glang pisze:

> [...]
    > ja płacę za cyfrę 59 mam to co mi potrzeba - C+ HD bez HBO ale to mogę
    > sobie dołaczyć za 15 zł więc wyjdzie 74. tuner też z HDD

    a ja ani jedno, ani drugie. płacę 48.
    urzędowa cena 59.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 7. Data: 2012-01-13 12:37:20
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 11 Jan 2012 21:11:53 +0000 (UTC), Jacek Buda napisał(a):

    > Pisałem to na kilku forach

    A czy przypadkiem Cyfra się jakoś przed tym nie zabezpieczyła?
    Bo dotychczas każda umowa Cyfry to była mieszanina prawdy, półprawd i
    pułapek, więc byłbym zdziwiony, gdyby taki prosty unik był możliwy i
    gdyby w tym przypadku żadnej pułapki nie było.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2012-01-28 21:03:50
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

> [...]
    > ja płacę za cyfrę 59 mam to co mi potrzeba - C+ HD bez HBO ale to mogę
    > sobie dołaczyć za 15 zł więc wyjdzie 74. tuner też z HDD

    To jest tak, że dolicz sobie jeszcze do swojej ceny pakiet filbmox + 15
    zł, cinemax +15 zł i wtedy porównuj cenę. A i tak nie masz jeszcze paru
    programów, które on ma.

    --

    Jingiel

  • 9. Data: 2012-01-28 21:15:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > To jest tak, że dolicz sobie jeszcze do swojej ceny pakiet filbmox + 15
    > zł, cinemax +15 zł i wtedy porównuj cenę. A i tak nie masz jeszcze paru
    > programów, które on ma.

    W których i tak nic od oglądania nie ma (tak jak w Cinemaxie czy Filmboxie,
    które miałem za free przez dłuższy czas w Cyfrze, ale nie oglądałem
    praktycznie ani razu), więc co to niby za strata?

    Nie zajarzyłeś chyba znaczenia słów "to co mi potrzeba", a idę o zakład że
    nie zostały użyte bez powodu.

  • 10. Data: 2012-01-29 08:39:51
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Nie zajarzyłeś chyba znaczenia słów "to co mi potrzeba", a idę o zakład
    > że nie zostały użyte bez powodu.

    Właśnie zajarzyłem. To po cholerę porównywać niski pakiet z C+ z
    najwyższym z CP?. Podobnie jest w Canal+. Mam pełny pakiet a w canal+
    nie ma co oglądać. Analogicznie jak w HBO, cinemaxie i filmboxie. Już
    wolę Animal PlanetHD, National Geografic HD, National Geografic Wild,
    Polsat Sport.

    --

    Jingiel