  • 1. Data: 2009-04-28 17:05:31
    Temat: Cyfra + instalacja i problem :)
    Od: CodeBoy <c...@w...pl>

    zainstalowalem sobie ladnie antene , konwerter dosc dobry , tuner ladnie
    wlaczony, karta aktywna.
    Kanaly platne pieknie chodza, ale no wlasnie.
    Wlaczam na Discovery a mi pieknie napisal "zły sygnał"
    i teraz pytanie o co biega ?
    tak samo mam na tele5 - akurat tutaj nie placzę ;)
    na NG i Animal Planet tezx zły sygnał

    Tuner, jest na ustawieniach z pudełka, może trzeba wyszukać kanały na nowo
    ?
    a może musi być antena z 2 konwenterami ?
    ja mam tylko hotbirda, czyli tak jak chce cyfra+

    Jakosc obrazu na pozostalych kanalach dosc dobra, uruchamialem na 14" ;)

    Macie jakieś pomysły ?

  • 2. Data: 2009-04-28 19:38:20
    Temat: Re: Cyfra + instalacja i problem :)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "CodeBoy" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na NG i Animal Planet tezx zły sygnał
    >
    > Tuner, jest na ustawieniach z pudełka, może trzeba wyszukać kanały na nowo

    Wypadałoby.
    Oba te kanały zmieniały niedawno transpondery, więc pewnie tuner ma stare.

  • 3. Data: 2009-04-28 19:56:35
    Od: CodeBoy <c...@w...pl>

    Dnia 28-04-2009 o 21:38:20 Cavallino <c...@k...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "CodeBoy" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wypadałoby.
    > Oba te kanały zmieniały niedawno transpondery, więc pewnie tuner ma
    > stare.

    a dzieki za info :)
    tak myslalem , ale wolalem sie spytac, zanim cos popsuje :)
    ale jestem w szoku kupilem talerz 80 i trafilem za 1 razem w ustawienia ,
    bez miernika, niczego :)
    anteny :)
    poprzednio przy kompie walczylem 3h :)

  • 4. Data: 2009-04-29 05:25:31
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    CodeBoy pisze:

> [...]
    > tak myslalem , ale wolalem sie spytac, zanim cos popsuje :)
    > ale jestem w szoku kupilem talerz 80 i trafilem za 1 razem w ustawienia

    no i co, kilka kanałów ci nie chodzi.
    albo masz lekko z boku, ale zacząłbym od przekręcenia
    konwertera lekko w lewo, patrząc od przodu.
    liste swoją drogą trzeba odświeżyć.

    pawell