  • 1. Data: 2010-06-29 08:33:42
    Temat: Cyfrowy Polsat - padl tuner
    Od: m...@w...pl

    Czesc,

    padl tuner cyfrowego polsatu (na 100% wiadomo), korzystam z pakietu
    Familijnego. Czy wymieniajac tuner na inny bylaby szansa "pozyskac"
    tuner z mozliwoscia nagrywania - bez zmiany pakietu na wyzszy?
    Najwyzej ew. moge cos doplacic za sam tuner! Nie interesuje mnie HDTV

  • 2. Data: 2010-06-29 08:35:41
    Temat: Re: Cyfrowy Polsat - padl tuner
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-06-29 10:33, m...@w...pl pisze:
> [...]
    > tuner z mozliwoscia nagrywania - bez zmiany pakietu na wyzszy?
    > Najwyzej ew. moge cos doplacic za sam tuner! Nie interesuje mnie HDTV

    a dzwoniłeś na infolinie?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux