  • 1. Data: 2010-03-17 15:39:10
    Temat: Cysterna vs osobówka. Ciekawe co czują ludzie w osobówce.
    Od: "Srututu" <s...@o...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=z6WzI37SQyM&feature=p
    layer_embedded

    Pozostaje nadzieja że tirman się kapnie zanim koła osobówki się o coś
    zablokują.

  • 2. Data: 2010-03-17 16:39:32
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-03-17 15:39, Srututu wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=z6WzI37SQyM&feature=p
    layer_embedded

    > Pozostaje nadzieja że tirman się kapnie zanim koła osobówki się o coś
    > zablokują.

    Bo mu sie ta osobowka przypadkiem przykleila ;). Raczej niewiele
    przemawia za opcja ze to nie jest fejk.

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2010-03-17 17:14:04
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Bo mu sie ta osobowka przypadkiem przykleila ;). Raczej niewiele przemawia
    > za opcja ze to nie jest fejk.
    Czy to jest prawdziwe, to nie wiem, ale 3-4 lata temu widziałem na własne
    oczy, jak klient zestawem przepchnął w ten sposób jakiś osobowy samochodzik
    dobre 60 m.
    Okazało się, że TIRman jechał prawym pasem i z lewego ktoś nieopatrznie mu
    się próbował wcisnąć. Nawet go nie zauważył, tylko ludzie na chodniku
    zaczęli machać rękami :)
    WOJO

  • 4. Data: 2010-03-18 07:07:47
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik WOJO napisał:

> [...]
    > Okazało się, że TIRman jechał prawym pasem i z lewego ktoś nieopatrznie mu
    > się próbował wcisnąć. Nawet go nie zauważył, tylko ludzie na chodniku
    W tamtym roku na rondzie w Jaworznie kierujacy zestawem chcial sie
    wlaczyc do rucho (wlot na dondo lewym pasem) i przez nieuwage zabral ze
    soba kierowniczke stojaca na prawym pasie i rowniez czekajaca na
    mozliwosc wlaczenia sie do ruchu. Gdyby nie to, ze ludzie cos krzyczeli
    i machali a kobieta trabila to pewnie by pojechal i nic nie zauwazyl :-(
    Skonczylo sie na przeoraniu lewej strony auta i zdemolowaniu maski oraz
    rozdygotanej kobiecie, ktora juz zaczynala wysiadac przez drzwi pasazera.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-03-18 08:25:05
    Od: "GUB" <j...@o...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości

    layer_embedded

    > Bo mu sie ta osobowka przypadkiem przykleila ;). Raczej niewiele
    > przemawia za opcja ze to nie jest fejk.

    No to trzeba przypomnieć to http://www.youtube.com/watch?v=V1LM8TtSLZ0 jak
    ciężarowy zabiera osobowy, ale dziwne żeby się nie zorientował.

    GUB

  • 6. Data: 2010-03-18 09:05:00
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 18 Mar, 08:25, "GUB" <j...@o...pl> wrote:
    > dziwne żeby się nie zorientował

    Może - podobnie jak ten zawodnik - był zajęty czymś innym:
    http://www.tvn24.pl/-1,1648259,0,1,jechal-pijany-tir
    em-i-ogladal-film,wiadomosc.html

    --
    Gom

  • 7. Data: 2010-03-18 09:07:47
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Gom napisał:

    > Może - podobnie jak ten zawodnik - był zajęty czymś innym:
    > http://www.tvn24.pl/-1,1648259,0,1,jechal-pijany-tir
    em-i-ogladal-film,wiadomosc.html
    Zobacz na watek pt. "[Press] tir na trzeciego (video)" i moj dzisiejszy
    post :-)

    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 8. Data: 2010-03-18 09:23:48
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    autobus vs kolejka miejska + odczucia kierowniczki na video :-(
    http://tiny.pl/hgwcl
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 9. Data: 2010-03-18 14:17:33
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    Srututu pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=z6WzI37SQyM&feature=p
    layer_embedded

    > Pozostaje nadzieja że tirman się kapnie zanim koła osobówki się o coś
    > zablokują.

    http://www.tvn24.pl/-1,1648331,0,1,rozpedzona-cyster
    na-pchala-osobowke-przez-autostrade,wiadomosc.html
    lub
    http://tiny.pl/hgw5z

    Wygląda że to autentyk... Kobiecie w osobówce nic się podobno nie stało.

  • 10. Data: 2010-03-22 12:28:53
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    Rafał pisze:
> [...]
    >
    > lub
    > http://tiny.pl/hgw5z
    >
    > Wygląda że to autentyk... Kobiecie w osobówce nic się podobno nie stało.

    Ciąg dalszy - relacja kobiety z osobówki:
    http://www.tvn24.pl/-1,1648877,0,1,pchala-ja-cystern
    a-to-bylo-przerazajace,wiadomosc.html

    lub
    http://tiny.pl/hgdqt