  • 1. Data: 2011-09-25 19:56:21
    Temat: Czego oczekują ode mnie kierowcy TIRów?
    Od: karbar <k...@w...pl>

    Witam,

    wczoraj 3 razy i dziś jeden raz zostałem obtrąbiony przez kierowców
    ciężarówek. Sprawa ma się tak: jadę z przyczepką towarową, staram się
    utrzymywać prędkość 80km/h (w praktyce poruszam się w przedziale
    70-90km/h, ograniczenie do 90km/h). Droga jest taka, która nie pozwala
    mi na zjechanie, zrobienie miejsca. W pewnym momencie tiry zaczynają
    mnie wyprzedzać, ja odpuszczam gaz, żeby im ułatwić manewr, a tu jeden,
    drugi, trzeci pozdrawia mnie przeciągłym trąbnięciem, a ostatni "straszy
    mnie", że mnie zepchnie naczepą do rowu. Czego oni oczekiwali? Że się
    zdematerializuję? Niestety CB nie mam, więc nie mogłem się zapytać.

    Pytam poważnie, być może robiłem coś głupiego zupełnie nieświadomie, ale
    starałem się każdemu ułatwiać wyprzedzanie jak mogłem. Gdy było ładne
    pobocze, zjeżdżałem na nie (jeżeli widoczność i warunki pozwalały).

    Z przyczepką jechałem pierwszy raz, nieprędko to się powtórzy, ale gdy
    jeżdżę osobówką bez ogona, czy też powiedzmy dużym masterem z
    prędkościami niespełna o 10km/h, to wszystko jest cacy i nikt nie
    krzyczy, a zachowuję się na drodze tak samo.

    pozdrawiam
    karbar

  • 2. Data: 2011-09-25 19:57:51
    Temat: Re: Czego oczekują ode mnie kierowcy TIRów?
    Od: karbar <k...@w...pl>

    On 25.09.2011 19:56, karbar wrote:

    > prędkościami niespełna o 10km/h,

    "większymi" mi zjadło

  • 3. Data: 2011-09-25 20:09:02
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-25 19:56:21 +0200, karbar <k...@w...pl> said:

    > Czego oni oczekiwali? (...) Niestety CB nie mam, więc

    ...więc kup i się dowiedz.

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2011-09-25 20:15:38
    Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm>

    W dniu 2011-09-25 20:09, Bydl pisze:

    > ...wi?c kup i si?dowiedz.

    Może nie masz świateł z tyłu (na przyczepce), może masz prawie kapcia,
    może koło Ci bije, może tablica rejestracyjna wisi Ci resztką sił i
    zaraz ją zgubisz, może... cholera, znowu prąd
    wyłączyli i szklana kula przestała działać, a karty tarota w świetle
    świecy też słabo się czyta, więc odpowiedzi udzielę w terminie późniejszym.

    SALAMON

  • 5. Data: 2011-09-25 20:16:31
    Od: karbar <k...@w...pl>

    On 25.09.2011 20:09, Bydlę wrote:

    > ...więc kup i się dowiedz.

    I tak już ich nie dogonię.

    ... ale wiesz, opisałem sytuacje, może ktoś na grupie jeździ dużym
    autkiem i wie, co przeciętny przyczepkowy nowicjusz może robić źle. Może
    też zwrócić uwagę na grupie, by nie musiał być później postrzegany jako
    ... regulator ruchu.

    pozdrawiam
    karbar

  • 6. Data: 2011-09-25 20:20:26
    Od: karbar <k...@w...pl>

    On 25.09.2011 20:15, SALAMON wrote:

> [...]
    > wyłączyli i szklana kula przestała działać, a karty tarota w świetle
    > świecy też słabo się czyta, więc odpowiedzi udzielę w terminie późniejszym.

    Stary, rozumiem. Wszystko rozumiem (a wszystko powyższe sprawdzałem
    przed wyjazdem i kilka kilometrów po obtrąbieniu, jak znalazłem miejsce
    do zjechania - aha, a jakby ktoś by chciał się doczepić do tego, że koło
    na postoju nie bije...niech się doczepia, tego nie sprawdzałem :P ).

    Jak rozumiem z początkowych odpowiedzi, po prostu nie podobało im się,
    że jadę...

  • 7. Data: 2011-09-25 20:21:37
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    Bydlę wrote:

    > ...więc kup i się dowiedz.

    Ej mistrzu.
    1. Tu nie pręgierz.
    2. W błyskotliwości nie przeskoczysz niejakiego "to".

    jarek d.

  • 8. Data: 2011-09-25 20:46:21
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-25 20:20:26 +0200, karbar <k...@w...pl> said:

    > Jak rozumiem

    My nie wiemy czy rozumiesz.
    Kup CB radio i zapytaj.

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2011-09-25 20:50:57
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-25 20:16:31 +0200, karbar <k...@w...pl> said:

    > I tak już ich nie dogonię.

    Dowiesz się następnym razem.
    Na razie twoje pytnie brzmi tak:

    "...szedłem dzisiaj koło sklepu i taka pani z żółtą siatką dziwnie
    spojrzała na mnie, a przecież w kieszeni miałem bilet, zapalniczkę i 2
    zł. Dlaczego ona tak się na mnie gapiła?"

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2011-09-25 20:52:01
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-25 20:21:37 +0200, "jarek d." <d...@w...tlen.pl> said:

    > Ej mistrzu.
    > 1. Tu nie pręgierz.

    I on nie piętnował, ani nie wazelinował.
    Tak samo jak ja.
    Już rozumiesz, czy nadal nie?

    --
    Bydlę