  • 1. Data: 2011-09-25 18:11:33
    Temat: Jak jestes za glupi do lopaty, to zostan...
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Kto zgadnie?

    http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-tirowcy-t
    o-idioci,nId,360957

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2011-09-25 18:27:44
    Temat: Re: Jak jestes za glupi do lopaty, to zostan...
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Maciek

    > Kto zgadnie?

    Na pewno ma co najmniej dwa fakultety, ale po prostu spieszył się do
    cycka. Ewidentnie nie rozumiesz specyfiki pracy kierowców ciężaróweczek!

  • 3. Data: 2011-09-25 18:35:28
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-09-2011 18:27, to pisze:

    > Na pewno ma co najmniej dwa fakultety, ale po prostu spieszył się do
    > cycka. Ewidentnie nie rozumiesz specyfiki pracy kierowców ciężaróweczek!

    "Instruktor w tym całym zamieszaniu zapomniał, że w momencie
    wyprzedzania, chwilowa prędkość może być wyższa od dopuszczalnej.
    Wyprzedzanie rządzi się indywidualnymi przepisami i tak tez orzekają
    biegli sądowi,"

    To chyba pisał jeden z nich ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 4. Data: 2011-09-25 18:40:57
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

> [...]
    > wyprzedzania, chwilowa prędkość może być wyższa od dopuszczalnej.
    > Wyprzedzanie rządzi się indywidualnymi przepisami i tak tez orzekają

    Niemożliwe, brakuje błędów ortograficznych. ;)

  • 5. Data: 2011-09-25 18:46:44
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-09-25 18:11, Maciek pisze:

    > Kto zgadnie?
    >
    > http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-tirowcy-t
    o-idioci,nId,360957

    Cos w tym jest. Syn jednego z sasiadow, wydziarany tempak, wiecznie z
    kolesiami po krzakach piwko obciagal, osiagnal wiek, kiedy chociazby dla
    przyzwoitosci nalezaloby na zycie zarobic, tym bardziej, ze chacac nie
    chcac zostal ojcem. Z trudem skoczyl jakas zawodowke, ojciem kupil mu
    lekko przechodzone audi. Przyczepil koguta i zostal zlotowka.

  • 6. Data: 2011-09-25 18:48:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-09-2011 18:40, to pisze:

    > Niemożliwe, brakuje błędów ortograficznych. ;)

    Pomagał sobie "google translate" ;>

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 7. Data: 2011-09-25 19:55:02
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-09-25 18:11, Maciek pisze:

    > Kto zgadnie?
    >
    > http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-tirowcy-t
    o-idioci,nId,360957

    Cos w tym jest. Syn jednego z sasiadow, wydziarany tepak, wiecznie z

  • 8. Data: 2011-09-26 00:13:26
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2011-09-25 18:11, Maciek pisze:
    > Kto zgadnie?
    >
    > http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-tirowcy-t
    o-idioci,nId,360957

    obejrzalem ten film kilkukrotnie i nie moge zrozumiec w czym tkwi
    problem tego goscia. elka jedzie poboczem jeszcze przed rozpoczeciem
    wyprzedzania przez ciezarowke (swoja droga zdaje sie, ze to jest
    wykroczenie, na miejscu instruktora raczej nie chwalilbym sie tym filmem
    przed drogowka) wiec o zadnym spychaniu nie ma mowy. karygodne jest, ze
    nauka jazdy jedzie 96 km/h na odcinku z predkoscia ograniczona do 70
    km/h ale coz poradzic, skoro instruktorem nauki jazdy mozna zostac
    jeszcze szybciej i latwiej niz kierowca zawodowym.
    jezeli predkosc na szybkosciomierzu jest prawdziwa, to ciezarowka nie
    miala ogranicznika do 90km/h ktory miec powinna, ale za to mozna ukarac
    jedynie bedac zlapanym na "goracym uczynku".
    pozdrawiam.

  • 9. Data: 2011-09-26 09:00:38
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Mon, 26 Sep 2011 00:13:26 +0200, mister napisał(a):

> [...]
    > km/h ale coz poradzic, skoro instruktorem nauki jazdy mozna zostac
    > jeszcze szybciej i latwiej niz kierowca zawodowym.

    Kolejny mistrz czytania ze zrozumieniem, budowania swojego ego na
    wyciąganiu z tego bzdurnych wniosków i osądzaniu co można, a co nie....

    "Bardzo nie podobało mu się to, że pojazd z "eLką" na dachu stosuje się do
    ograniczeń prędkości (ograniczenie do 70km/h) i poganiał nas światłami i
    dosyć donośnym klaksonem. Postanowił pokazać nam, jak się jeździ, przed
    miejscowością Gomulin, na dość ładnym odcinku drogi. Rozpoczął zestawem
    manewr wyprzedzania przy prędkości 90 km/h!"

    TŁUMACZĘ - żebyś zrozumiał.
    L-ka jechała zgodnie z ograniczeniu 70km/h. TIR (dla ułatwienia tago go
    będę nazywał) obtrąbił ich, mrugał światłami etc.
    Po ujechaniu odelgłości x, przed miejscowością Gomulin zaczął ich
    wyprzedzać. Z treści nie wynika, że było to dalej na TYM SAMYM
    ograniczeniu, ergo - było tam ustawowe 90km/h. L-ka poruszała się z
    prędokością dozwoloną. TIR wyprzedzając ją jechał więcej.
    To tyle odnośnie powyższego postu.

    PONIAŁ?

    --
    Franc

  • 10. Data: 2011-09-26 09:22:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Franc,

    Monday, September 26, 2011, 9:00:38 AM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > wyprzedzać. Z treści nie wynika, że było to dalej na TYM SAMYM
    > ograniczeniu, ergo - było tam ustawowe 90km/h. L-ka poruszała się z

    Znaczy 96km/h w miejscu, gdzie jest ograniczenie do 90km/h jest jazdą
    zgodną z przepisami?.

    > TIR wyprzedzając ją jechał więcej.

    Ale wcześniej Lka też jechala niezgodnie z przepisami - Kali ukraść
    krowę? Twierdzenie, że TIRman trąbił i że wcześniej Lka jechała
    zgodnie z przepisami nie jest poparte materiałem z taśmy. Równie
    dobrze to kursant z instruktorem mogli rzeczywiście prowokować
    TIRmana.

    Wykroczeniem oczywistym i bezdyskusyjnym był powrót na pas wymuszający
    na Lce hamowanie i ucieczkę na pobocze. Takie zachowanie wobec
    niedoświadczonego kierowcy dobry prokurator mógłby przekuć w
    przestępstwo usiłowania zabójstwa.

    > To tyle odnośnie powyższego postu.
    > PONIAŁ?

    A gdzieś ty się nauczył takiego traktowania ludzi?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl