  • 1. Data: 2013-04-06 13:12:02
    Temat: Czego użyć do permamentnego usunięcia danych z telefonu?
    Od: Gadacz <j...@g...com>

    Mam dwa telefony, które chciałbym "oczyścić" z danych i następnie odsprzedać:
    1) HTC z Androidem
    2) Nokia z Symbianem.

    Czy możecie polecić jakiś program/apkę, który skutecznie wyczyści telefony z danych?

  • 2. Data: 2013-04-06 15:50:16
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-04-06 13:12, Gadacz pisze:
> [...]
    > 2) Nokia z Symbianem.
    >
    > Czy możecie polecić jakiś program/apkę, który skutecznie wyczyści telefony z

    Reset telefonu do ustawień fabrycznych skutecznie usunie wszelkie dane
    wprowadzone przez użytkującego telefon użytkownika i powiązane z nim.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2013-04-07 11:29:05
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Gadacz" napisał:

    > Czego użyć do permamentnego usunięcia danych z telefonu?

    Jeśli nawet by istniał taki wyraz "permamentny", to czy jesteś pewnien, że w
    tym konkretnym przypadku użycie go ma sens?

  • 4. Data: 2013-04-07 12:12:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 7 Apr 2013 11:29:05 +0200, Tomek napisał(a):

    > Jeśli nawet by istniał taki wyraz "permamentny", to czy jesteś pewnien, że w
    > tym konkretnym przypadku użycie go ma sens?

    http://sjp.pwn.pl/slownik/2571251/permanentny
    tak, ma sens.

    Trollować jako grammar nazi też trzeba umieć.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2013-04-07 12:47:00
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał:

    > http://sjp.pwn.pl/slownik/2571251/permanentny
    > tak, ma sens.

    > Trollować jako grammar nazi też trzeba umieć.

    Poważnie? Podałeś definicję słowa "permamentny"? Wzrok szwankuje?

    To może jeszcze wspólnie z Gadacz`em wyjaśnisz po polsku jak zrozumieć:

    "Nieprzerwanie trwające usuwanie danych z telefonu"?

    Permanentny to może być tatuaż, ale nie czynność polegająca na usuwaniu
    danych z telefonu, chyba, że znasz program, który w locie, non-stop usuwa
    wszystko z telefonu.

  • 6. Data: 2013-04-07 12:51:19
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 7 Apr 2013 12:47:00 +0200, Tomek wrote:

    > Poważnie? Podałeś definicję słowa "permamentny"? Wzrok szwankuje?
    >
    > To może jeszcze wspólnie z Gadacz`em wyjaśnisz po polsku jak zrozumieć:
    >
    > "Nieprzerwanie trwające usuwanie danych z telefonu"?

    usuwanie <> usuniecie.

    I jesli brnac w ten belkot, to ,,nieprzerwanie trwajace usuniecie''
    rozumialbym jako np niepodlegajace undelete.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 7. Data: 2013-04-07 13:37:41
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-04-07 12:12, Waldek Godel pisze:

    > http://sjp.pwn.pl/slownik/2571251/permanentny
    > tak, ma sens.

    Toś się dopiero wygłupił!
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 8. Data: 2013-04-07 17:30:57
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote:

    > Poważnie? Podałeś definicję słowa "permamentny"? Wzrok szwankuje?
    > To może jeszcze wspólnie z Gadacz`em

    To jeszcze podaj uzasadnienie dla tej debilnej odmiana'y powyzej.

  • 9. Data: 2013-04-07 22:19:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message
    > rozumialbym jako np niepodlegajace undelete.

    Dokładnie tak to zrozumiałem.
    Alternatywą jest tylko oznaczenie jako niepotrzebne (przeniesienie do
    kosza).

  • 10. Data: 2013-04-08 18:30:51
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej" napisał:

    > To jeszcze podaj uzasadnienie dla tej debilnej odmiana'y powyzej.

    Kolejny Stevie Wonder. Też nie widzisz różnicy pomiędzy permamentny a
    permanentny? Naprawdę?
    Chodziło wyłącznie o literówkę, która nie ma wpływu na pozostałą istotę
    dyskusji, ale jak widać, ślepota dotyka coraz więcej userów.