    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Czemu import elektroniki z Kanady jest utrudniany?
    Date: Fri, 5 Jan 2018 19:16:44 +0100

    Witam,

    Często kupuję na eBayu jakieś duperele lub drobne urządzenia typu
    miernik. Wszystkie poniżej 1kg. Z Chin, Taiwanu, Japonii w życiu nie
    zdarzyło mi się aby cokolwiek trafiało na nasze cło i leżało tam tydzień
    czy dwa. Natomiast gdy do łba wpadnie mi kierunek Kanada czy USA, to
    zaczyna się jazda... Od wtorku leży moja przesyłka. Wszystkie papiery
    złożyłem natychmiast. Tylko dzięki interwencji nadano jej priorytet
    odprawy. Mamy piątek, status się niby zmienił lecz jeszcze daleko do jej
    wydania. Też macie takie doświadczenia?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek