  • 11. Data: 2009-02-24 14:15:28
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > No tak, racja.
    >
    > Ty wiesz, że ja nie potrzebuję porządnego Expense MAnagera, mimo że
    > używam go non stop.
    > Ty wiesz, że ja nie potrzebuję raz na ruski rok GPSa, po to, żeby go
    > włączyć i gdziekolwiek jestem się odnaleźć, bez względu na to, czy mam
    > zasięg GSM, czy nie.
    > Ty wiesz, że ja nie potrzebuję wysyłać MMS.
    > Ty wiesz, że ja nie potrzebuję wysyłać znajomym plików po BT.

    Potrzebujesz ? Przez ostatnich 10 lat zadnej tej funkcjonalnosci nie
    mogles zrobic i jakos zyles.

    > Wyjaśnij mi, czego jeszcze nie potrzebuję, mimo że używam tego na
    > codzień? Może żelazka nie potrzebuję? A może kuchenki nie potrzebuję i
    > zacznę ognisko rozpalać w celu ugotowania obiadu? Pewnie też nie
    > potrzebuję komputera ani internetu?

    Slusznie tacy ludzie w 1990 napewno musieli nie zyc przeciez KOMOREK NIE
    BYLO wiec jak ?

    > Wg. takich artykułów nie potrzebuję wszystkiego, cczego iPhone nie jest
    > w stanie mi zapewnić. Jeśli nie ma MMS, to w tym momencie stają się one
    > zbędne. W momencie wprowadzenia MMS, Steve ogłosił w Stanach reqolucję!
    > Można wysyłać obrazki!!!

    MMS nie ma w iPhonie do dzis wiec nie wiem co Steva mial oglosic ?

    > Żaden "Szadik". Widocznie przez te wszystkie lata nie zauważyłeś, że
    > ludzie sobie w XXI wieku nie dają takich kitów wciskać.

    Sek w tym ze daja sobie wciskac rzeczy ktorych nie potrzebuja.
    To marketing wykreowal w tobie potrzebe posiadania bradzlomatofunkcji

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 12. Data: 2009-02-24 14:17:51
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

    > zgadza sie, i taki jest sens 75% artykułu. ale gdyby takie pozostało
    > ostatnie 25% to okaże sie że również iPhone jest zbyteczny.
    >
    > To nie jest tak ze iPhone jest beeee. To chodzi o to ze jak sie tworzy
    > taki kombajn, z gigantycznymi możliwościami to należało by pozwolić mu
    > rozwinąć skrzydła, oprogramowaniem! Oprogramowaniem które mocno ingeruje
    > w telefon, właśnie javą, nawigacją, flashem ( ma/niema - czegoś tam
    > brakowało w przeglądarce www). Dlaczego brakuje naprawde paru punktów do
    > "doskonałości"? przez głupi pomysł Steeva, głupi dla mnie, dla Apple
> [...]

    Bzdura, puszczenie na zywiol to tylko klopot dla 90% gospodyn z Gdanska
    o czym bolesnie przekonal sie Android, flasha dobrego nie ma na zadnym
    smartphonie a namiastki i "prawie" flashe to sobie mozna testowac.

    Apple cenzuruje ostro aplikacje jego prawo jestes "bradzlotechnofilem"
    masz Cydie. Gospodynie z Gdanska nie chca uzywac wersji 0,2beta

  • 13. Data: 2009-02-24 17:37:28
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:
> [...]
    zemu-ludzie-lubi-plastikowe-jabka/

    > A tu wyjasnienie czemu iphone jest jaki jest
    > http://www.youtube.com/watch?v=oZwKPDvYA2M

    to jeszcze zerknij tu:
    http://costa.kofeina.net/index.php/2008/10/07/iPhone
    -absolutnie-subiektywna-ocena/

  • 14. Data: 2009-02-24 17:49:15
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości grup
    media-lab.com.pl...
    > - aplikację do mms znajdziesz bez problemu, nawet w oficjalnym sklepie apple

    Tylko trzeba za niego płacić, a powinien być tam już z urzędu.

  • 15. Data: 2009-02-24 18:10:53
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 24.02.2009 qwerty <q...@p...fm> napisał/a:
    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    > wiadomości grup
    media-lab.com.pl...

    > Tylko trzeba za niego płacić, a powinien być tam już z urzędu.

    Z którego urzędu? Po 1. nie każdemu to potrzebne - ja np w ogóle nie wysyłam mms,
    nie wysyłałem i pewnie nigdy nie wyślę.
    Po drugie ten program kosztuje $3? tyle co wysłanie kilku mms, więc nie widzę
    jakiegoś wielkiego proglemu.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 16. Data: 2009-02-24 18:17:46
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 24.02.2009 frank drebin <b...@w...pl> napisał/a:
    >>> http://blog.fotogenia.info/2007/12/30/iphone-czyli-c
    zemu-ludzie-lubi-plastikowe-jabka/

    > to jeszcze zerknij tu:
    > http://costa.kofeina.net/index.php/2008/10/07/iPhone
    -absolutnie-subiektywna-ocena/

    I co to wnosi?

    Autor chce udowodnić że iphone nie jest bussinessowym telefonem? Przecież nie jest i
    nie był - więc po co go w ogóle testuje jak telefon do bussinessu.

    Więc:
    Autor chce siebie przekonać że nie potrzebuje iphone, miał na niego ochotę jak mu
    brat pokazał i teraz wylewa na papier swoje subiektywizmy (zresztą w wielu miejscach
    błędne).
    Autor chce usprawiedliwić się przed sobą i światem czemu go nie ma?

    Równie dobry test by mu wyszedł w jego branży jak by testował audi a5 do przewozu
    cementu.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 17. Data: 2009-02-24 20:27:52
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    > Tylko trzeba za niego płacić, a powinien być tam już z urzędu.

    Nie przegadasz im. Niektorym osobom na tej grupie reklamy i marketing
    zrobili taka wode z mozgu, ze beda sie cieszyly nawet jak do iphonea
    trzeba bedzie wykupic w sklepie appla mozliwosc wysylania smsow, lub
    nawet dzwonienia.

    Iphone jest produktem niedorobionym biorac pod uwage ile kosztuje, oraz
    jest dowodem na to, ze dla aplle liczy sie tylko kasa, a nie uzytkownicy.

    W kolejnych iphonach apple odkryje, ze mozna skorzystac z telefonu bez
    aktywowania go, a nastepnie, ze telefon moze miec wymienna baterie
    zamiast wbudowanej. Potem pewnie dojdzie mozliwosc skasowania
    pojedynczego smsa, zamiast wszystkich :).

    p.

  • 18. Data: 2009-02-24 21:29:25
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > Wszystko co wymieniłeś (poza BT) jest przecież dostepne.
    > - aplikacji do zarządzania osobistym portfelem jest kilka, sam takich kiedyś
    > uzywałem na pda, ale obecnie więcej płacę kartą i mam to w banku, bo mi się
    > nie chce tego klepać, a klepiaków nie liczę.
    > - gps działa bez gsm, przynajmniej na zasadzie zapisu WP i kilku podstawowych
    > opcji - pewnie nie zastąpi samochodowego, ale samochodowy kupisz za 200-300zł i
    > mam takie 2 w obu autach, bo mi się przenosić nie chce.
    > - aplikację do mms znajdziesz bez problemu, nawet w oficjalnym sklepie apple

    To tylko przykłady. Nie będę wyliczał koljnej 100 rzeczy, które mam na
    WM i używam na codzień.

    Szadzik

  • 19. Data: 2009-02-24 21:37:22
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Potrzebujesz ? Przez ostatnich 10 lat zadnej tej funkcjonalnosci nie
    > mogles zrobic i jakos zyles.

    Czy sugerujesz, że:

    GPS, PDA, BT powstały w ciągu ostatniego roku? O ile się nie mylę, to
    już dobrych kilka lat te technologie istnieją.

    > Slusznie tacy ludzie w 1990 napewno musieli nie zyc przeciez KOMOREK NIE
    > BYLO wiec jak ?

    Nikt tutaj nie pisze, że będzie umierał bez tego, ale nie znaczy to też,
    że mogąc tego używać nie należy tego robić, oczywiście wszystkie funkcje
    prezentowane przez Apple są potrzebne do życia i bez nich się umiera.

    > MMS nie ma w iPhonie do dzis wiec nie wiem co Steva mial oglosic ?

    Jeszcze lepiej, oficjalnie oczywiście. Nieoficjalny soft jak powstał, to
    było wielkie halo.

    > Sek w tym ze daja sobie wciskac rzeczy ktorych nie potrzebuja.
    > To marketing wykreowal w tobie potrzebe posiadania bradzlomatofunkcji

    Oczywiście, Ty wiesz lepiej, czego ja potrzebuję, dlaczego chcę sobie
    ułatwiać życie. Niby racja, przecież lepiej nosić notes, kalkulator,
    kalendarz po to tylko, żeby nie dać sobie wcisnąć udogodnień oferowanych
    przez urządzenia elektroniczne.

    A może ten notes i kalendarz też niepotrzebne? Jak daleko z tym
    zajdziemy? Może wrócimy do dżungli i zamieszkamy na drzewach?

    Szadzik

  • 20. Data: 2009-02-24 23:59:25
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 24.02.2009 Szadzik <w...@o...pl> napisał/a:

    > To tylko przykłady. Nie będę wyliczał koljnej 100 rzeczy, które mam na
    > WM i używam na codzień.

    A 95 z nich spokojnie pójdzie na każdym innym pda, w tym iphone.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***