  • 1. Data: 2012-01-31 22:24:34
    Temat: Czerwone i cieknie spod auta
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Chlodnica wspomagania w moim fordzie przegrala dzis walke z mrozem (-17
    stopni). Krzyk mojej zony na widok czerwonej plamy na sniegu (Maciek, chyba
    cos zabilam!) - bezcenny :p

    Zastanawiam sie nad jakas Ładą albo innym wynalazkiem dostosowanym do
    warunkow arktycznych.

    Znacie jakies?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2012-01-31 22:29:37
    Temat: Re: Czerwone i cieknie spod auta
    Od: btn <w...@b...pl>

    W dniu 2012-01-31 22:24, Maciek pisze:

> [...]
    > cos zabilam!) - bezcenny :p
    >
    > Zastanawiam sie nad jakas Ładą albo innym wynalazkiem dostosowanym do

    Tydzień mrozów zaledwie i już się zaczynają głupkowate posty.
    Rzeczywiście niektórzy powinni Ładami jeździć nie tylko podczas
    "arktycznych" warunków.

  • 3. Data: 2012-01-31 22:32:34
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 31 Jan 2012 22:29:37 +0100, btn napisał(a):

    > Tydzień mrozów zaledwie i już się zaczynają głupkowate posty.
    > Rzeczywiście niektórzy powinni Ładami jeździć nie tylko podczas
    > "arktycznych" warunków.

    Przy najblizszych badaniach okresowych popros lekarza, zeby oprocz
    standardowego zestawu zrobil Ci tez test na obecnosc poczucia humru.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 4. Data: 2012-01-31 22:36:41
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    W dniu 2012-01-31 22:29, btn pisze:

    > Tydzień mrozów zaledwie i już się zaczynają głupkowate posty.
    > Rzeczywiście niektórzy powinni Ładami jeździć nie tylko podczas
    > "arktycznych" warunków.

    co się *wa dzieje?
    Czwarty dzień prawdziwego mrozu (a będzie jeszcze lepszy!) - czterech
    sąsiadów kablami ratował mój pełnoletni, zielony staruszek :D (jeden i
    tak ni ch*u nie pojechał :)) - wszystko nowoczesne furki <5 lat, "w
    tedeju" albo innym tedeci...
    Naprawdę, taką mamy w Polce biedę i chujnię, że nie potrafimy mieć aut
    przygotowanych na zimę?

    Drogi Maciek-u: a po co wozisz wodę w układzie wspomagania..?

  • 5. Data: 2012-01-31 23:00:37
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 31 Jan 2012 22:36:41 +0100, scobowski napisał(a):

    > Drogi Maciek-u: a po co wozisz wodę w układzie wspomagania..?

    Zadna tam wode. Wlasnorecznie wlewany olej. Swiezy, z pazdziernika czy
    listopada.

    --
    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 6. Data: 2012-01-31 23:06:56
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zadna tam wode. Wlasnorecznie wlewany olej. Swiezy, z pazdziernika czy
    > listopada.

    Jaki by nie był świeży, wyciekł :)

    --
    Pozdrawiam!
    Mlody

  • 7. Data: 2012-02-01 00:52:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 31 Jan 2012 22:24:34 +0100, Maciek napisał(a):

    > Chlodnica wspomagania w moim fordzie przegrala dzis walke z mrozem (-17
    > stopni).

    Ciekawe. IMO nie od mrozu, a od czegoś innego.

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2012-02-01 02:38:42
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Ciekawe. IMO nie od mrozu, a od czegoś innego.

    Te węże są zawsze zbrojone ? Bo jeśli nie - to i mróz jest
    możliwy ... Chyba, że (nie znam się) te węże zawsze są zbrojone,
    albo po prostu stalowe/miedziowe/hujowe ;)

  • 9. Data: 2012-02-01 08:45:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-31 22:36, scobowski pisze:
    (...)
    > co się *wa dzieje?

    Zima panie :)

    > Czwarty dzień prawdziwego mrozu (a będzie jeszcze lepszy!) - czterech

    No, prawdziwy to on jest :)

    > sąsiadów kablami ratował mój pełnoletni, zielony staruszek :D (jeden i
    > tak ni ch*u nie pojechał :)) - wszystko nowoczesne furki <5 lat, "w
    > tedeju" albo innym tedeci...

    Armagiedon, panie :)

    > Naprawdę, taką mamy w Polce biedę i chujnię, że nie potrafimy mieć aut
    > przygotowanych na zimę?

    A co tutaj przygotowywać? Paliwo na stacjach ma być "zimowe", tak
    naprawdę trzeba tylko trzeba dopilnować zimowego płynu do spryskiwaczy,
    ale on nie powoduje braku możliwości uruchomienia silnika.
    Jedna tylko uwaga - samochód powinno się utrzymywać w odpowiednim
    stanie technicznym przez cały rok - wtedy nie ma niespodzianek.
    Nowsze samochody często mają większy pobór prądu w czasie "spoczynku",
    więc akumulator musi być sprawny (jak i cały układ ładowania).
    Bardzo możliwe, że te 4-5 lat to właśnie czas na wymianę akumulatora
    - zakładam, że te pojazdy są jednak sprawne.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 10. Data: 2012-02-01 09:15:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > tedeju" albo innym tedeci...
    > Naprawdę, taką mamy w Polce biedę i chujnię, że nie potrafimy mieć aut

    A co konkretnie zrobiles w ramach przygotowan do zimy ?

    J.