  • 1. Data: 2012-01-31 20:20:17
    Temat: To wojna z fotoradarami
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    która uderza także w inne formy naszej działalności -- mówią strażnicy

    <http://wiadomosci.onet.pl/kraj/kierowcy-unikna-mand
    atow-jest-luka-w-prawie,1,5013528,wiadomosc.html>

    LOL
    --
    Tomasz Nycz

  • 2. Data: 2012-01-31 20:30:40
    Temat: Re: To wojna z fotoradarami
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-31 20:20, 'Tom N' pisze:
    > która uderza także w inne formy naszej działalności -- mówią strażnicy
    >
    > <http://wiadomosci.onet.pl/kraj/kierowcy-unikna-mand
    atow-jest-luka-w-prawie,1,5013528,wiadomosc.html>

    > LOL

    Ja wiem, że z tego zdania można sobie żartować, ale z materiału
    wynika, że ta nowelizacja to jakiś smutny żart, a rzecznik
    Sądu Okręgowego w Koszalinie nie ma pojęcia o temacie, w którym
    się wypowiada - od 2:05 ...

  • 3. Data: 2012-01-31 20:56:41
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Artur Maśląg w <news:jg9fhi$bs3$1@mx1.internetia.pl>:

    atow-jest-luka-w-prawie,1,5013528,wiadomosc.html>

    > Ja wiem, że z tego zdania można sobie żartować

    I dlatego od tej strony do tematu podszedłem, ponieważ tylko to jest w tym
    śmieszne, reszta jest wręcz żałosna :O

    > ale z materiału wynika, że ta nowelizacja to jakiś smutny żart, a rzecznik
    > Sądu Okręgowego w Koszalinie nie ma pojęcia o temacie, w którym
    > się wypowiada - od 2:05 ...

    I redachtórka jedna z drugą (*nomen omen o nazwisku Błądek*), ale to już
    chyba nikogo nie dziwi :)

    --
    Tomasz Nycz