  • 1. Data: 2013-03-09 12:03:39
    Temat: Części do kasku
    Od: p...@g...com

    Nie wiadomo gdzie nie wiadomo kiedy ale wiadomo że odczepiła się boczna zakrętka
    szyby kasku mojej ls 2 ujki . Gmeram szperam net ale nie mogę znaleźć tej części i
    mam nadzieje że się nie skończy na nowym kasku bo ten też był w miarę nowy .
    może ktoś przerabiał zagadnienie i wie jak pomóc .

  • 2. Data: 2013-03-10 21:32:44
    Temat: Re: Części do kasku
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-03-09 12:03, p...@g...com pisze:
> [...]
    mam nadzieje że się nie skończy na nowym kasku bo ten też był w miarę nowy .
    > może ktoś przerabiał zagadnienie i wie jak pomóc .

    Może dystrybutora zapytaj ?
    Do Nolanów takie części na sieci są.

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 3. Data: 2013-03-13 20:33:10
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    jaki model kasku?

  • 4. Data: 2013-03-13 20:34:05
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > Może dystrybutora zapytaj ?
    > Do Nolanów takie części na sieci są.

    nie masz racji, większość trzeba zamawiać a niektóre są nieopłacalne

  • 5. Data: 2013-03-13 20:53:36
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-03-13 19:34, maverik pisze:

    > nie masz racji, większość trzeba zamawiać a niektóre są nieopłacalne

    Takie coś ?

    http://motoluka.pl/mocowanie-zatrzask-sruba-uchwyt-s
    zyby-kasku-ls2-ff396-ff392-ff370-of577-of569-ff386-f
    f358-p-1085.html

    http://motoluka.pl/mocowanie-zatrzask-sruba-uchwyt-s
    zyby-kasku-ls2-rocket-of-560-wuby-junior-of-575-p-11
    98.html

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 6. Data: 2013-03-14 18:55:01
    Od: p...@g...com

    No tu jest BARDZO blisko :). Ogarniam temat bo wiosna zapierdziusia chociaż dziś
    zimno. Temat takiej zapinki przewinął się gdzieś na forumach wcześniej , czyli się
    zdarza . Idąc za radą J_K_K poszukałem dystrybutora i coś mi obiecał pan z warszawy
    że się da . Te dwa linki to już wiem , że na pewno coś znajdę bo coś musi pasować .
    Może nie jest to ideał ale do ff 386 pisze że pasuje to choćbym miał przyspawać to
    będzie pasować .
    Dzięki za pomoc , bo czasem człowiek ma mniej szczęścia u wujka google

  • 7. Data: 2013-03-19 19:33:05
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

> [...]
    f358-p-1085.html

    > http://motoluka.pl/mocowanie-zatrzask-sruba-uchwyt-s
    zyby-kasku-ls2-rocket-of-560-wuby-junior-of-575-p-11

    pisałem o nolanie

  • 8. Data: 2013-03-21 11:11:56
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-03-19 19:33, maverik pisze: